Apie automobilius dyzeliniais varikliais ir didesnes išlaidas

automobiliu remontasŠiandien daugelis vis dar mano, kad ilgiau tarnaujantys, patikimi ir ekonomiški automobiliai – su dyzeliniais varikliais. Viskas būtų taip gražu ir gerai, jeigu ne keli „bet“. Dyzeliniams varikliams reikia daugiau ir kruopštesnės priežiūros, tokiam varikliui sugedus, ir automobilių remontas atsieina brangiau. Jei asmuo važinėja nedaug, ir automobilis jam atsipirks gerokai lėčiau. Kartais įvardijami ir konkretūs skaičiai: jei per vienerius metus asmuo nuvažiuoja mažiau nei 30 tūkst. kilometrų, jam tikrai verta pasvarstyti, ar verta įsigyti automobilį dyzeliniu varikliu. Ypač netaupūs yra galingi dyzelio varikliai – jie kurti ne tam, kad vairuotojai galėtų sutaupyti, o tam, kad važiuotų maloniai ir komfortiškai. Tad šiuo atveju sumažinti kuro sąnaudų niekaip nepavyktų.

Jei automobilį dyzeliniu varikliu pirksite pirmą kartą ir žinių apie jį neturite, pravers toks autoservisas, kuriame remontuojami dyzelinių automobilių varikliai: gausite vertingų patarimų, būsite supažindinamas su variklio privalumais ir trūkumais, remonto išlaidomis, kuro sistemos ypatybėmis ir kitais niuansais. Beje, perkant dėvėtą automobilį, reikia būti labai atidiems ir atsargiems. Nesižavėkite pernelyg maža automobilio su dyzeliniu varikliu kaina: tai gali reikšti, kad variklis yra sudėvėtas ir jo remontas gali kainuoti netgi daugiau negu pati transporto priemonė. Taigi naujuoju pirkiniu galite skaudžiai nusivilti – kad turėtumėte tvarkingą transporto priemonę, galiausiai sumokėti gali prireikti net dvigubai daugiau negu tikėjotės.

Dyzelinių variklių savininkus neretai papiktina ir pats faktas, kad dyzeliu varomų automobilių diagnostika yra brangesnė nei benzininių. Taip yra turbūt todėl, kad ir diagnostinė įranga kainuoja brangiau – autoservisas paskaičiuoja, kad vienos ar kitos įrangos pirkimas nebūtų nuostolingas, ir pagal tai nustato savo paslaugų įkainius.

Atsiminkite, kad brangesnis bus ir dyzelinių automobilių remontas, taip pat – ir detalės. Pigiau prižiūrėti ir eksploatuoti kainuos tik iki 1997 metų pagamintus automobilius. Nuo minėtųjų metų sudėtingesnė tapo visa variklių montavimo sistema, taigi, norint patikrinti naujesnių dyzelinių automobilių variklius, nepakaks vien paprasto veržliarakčio ar atsuktuvo, tikėtina, kad ir namuose patys prie naujesnio modelio automobilio su dyzeliniu varikliu pasikrapštyti negalėsite. Taigi apgalvokite visas smulkmenas ir viską adekvačiai įvertinkite.