Tagged dieta

„Ant dietos“ neišeinant iš namų

kilo.ltKaip ir visos merginos, taip ir aš, visada norėjau, kad sverčiau nors 5 kg mažiau. Svajojau kasryt diržą užsisegti viena skylute mažiau ir kiekvieną sezoną apsipirkinėjant rinktis bent vienu dydžiu mažesnius drabužius. Mano išpažintį skaitantiems ir skaitančioms šie jausmai tikriausiai irgi artimi. Juk visi norime būti dailūs, liekti ir grakštūs. Žinoma, nereikia pamiršti, kokiomis sąlygomis ir būdais tai įmanoma pasiekti. Mano išvardintas svajones vos kelių mėnesių laikotarpyje išpildė  www.kilo.lt sistema. Noriu, kad ir Jūsų svajos išsipildytų ir kartu džiaugtumėmės sumažėjusiomis apimtimis bei puikesne savijauta, nes kūno masė, mano nuomone, labai įtakoja ir nuotaiką, žvalumą, energijos kiekį bei gyvenimo būdą.

Taigi pradėkime nuo to, kaip aš suradau www.kilo.lt. Šią svetainę rekomendavo mano gera draugę Ramunė, kurios draugas taip pat numetė 10 kg ir per pusmetį specialistų padedamas susiformavo į visai neblogą raumeningą vyruką. Jam, kaip ir man, buvo sudaryta asmeninė sporto bei mitybos programa. Tai nereiškia, kad ji „iš piršto laužta“ ir jei tinka man, galiu persiųsti ir Jums. Turėjau pokalbį su specialistais. Rašėmės, kalbėjomės, diskutavome. Visi jie tokie malonus ir paslaugūs – net pati nustebau. Tad niekada nebijojau klausti, teirautis ar prašyti pagalbos. Taip pat siūlau elgtis ir Jums.

Tam, kad sekčiau savo kūno svorio rodmenis, reikėjo įsigyti patikimas svarstykles ir keletą sportui skirtų reikmenų. Net niekur nereikėjo keliauti iš namų, nes viską nusipirkau internetu toje pačioje sistemoje www.kilo.lt, kur ir gavau sporto programą, fiksavau savo kūno apimtis ir svorį. Jie vedami ne veltui, nes šiuos duomenis seka profesionalų komanda, su kuria ir teko bendrauti. Man labai patiko, kad su specialistais galėjau bendrauti gyvai internetu. Taip pat turėjau galimybę stebėti net 12 vaizdo seminarų, kurie padėjo pakeisti gyvenimo būdą.

Dabar jau nieko nėra paprasčiau, kaip pačiai pasigaminti bet kurios dienos patiekalą (nors anksčiau tikrai nebuvau dažna ir gera virėja). Mitybos programoje, kurią pati galiu valdyti, t.y. pasirinkti norimus produktus bei patiekalus, galimą skirti gaminimo trukmę ir matau visą informaciją apie patiekalą: kaip jį pasigaminti, paruošimo trukmę bei svarbiausia – energetinę ir maistinę vertę, kuri man, norinčiai atsikratyti dar 2 kg, yra labai svarbi ir reikalinga. Sistema labai gudri ir viską pati apskaičiuoja, kad aš neviršyčiau dienos kalorijų normos.

Pati vis dar neapsiprantu su pokyčiai mano gyvenime. Sveriu vos trimis kilogramais mažiau, tačiau net iš aplinkinių sulaukiau komplimentų ir pati jaučiausi žymiai geriau. Esu energingesnė, aktyvesnė ir jaučiuosi patrauklesnė. Jei nori to pasiekti ir tu, nedvejok, ir išmėgink www.kilo.lt sistemą jau dabar.

Maisto papildai

Maisto papildai – blogis ar būdas mūsų organizmą priversti atiduoti daugiau energijos? Šis klausimas kankina visuomenę jau seniai, todėl reiktų žinoti daugiau faktų, o ne gandų apie maisto papildus ir jų vartojimą. Mūsų gyvenimo būdas 21 amžiuje yra visiškai kitoks, nei prieš kelis šimtus metų, todėl mūsų organizmai nebepajėgūs pagaminti reikiamo kiekio tam tikrų medžiagų. Taip atsirado poreikis gerti vitaminus, vartoti įvairias medžiagas, padedančias mūsų organizmui. Tai maisto papildai, medikamentai, kiti preparatai. Pristatysime keletą iš jų.

Kreatinas

l-karnitinas

Tai natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas, tačiau jo paprasčiausiai nepakanka. Sportuojant visa jėga energija išnaudojama labai greitai, todėl reikalingi papildomi energijos šaltiniai. Kreatinas yra vienas iš jų. Preparatai su kreatinu vartojami prieš sportuojant. Treniruotės metu išsiskiria didesnis energijos kiekis, todėl tampate ištvermingesni, greitesni, stipresni, tačiau tik trumpam laikui. Trumpalaikis poveikis yra gerai treniruojantis, metant svorį, auginant raumenis. Kreatino turintys maisto papildai nėra narkotikai ar steroidai, nes kreatinas yra natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas (kaip ir L-karnitinas). Kodėl turėtume vartoti kreatiną miltelių pavidalu, ar negalima jo pasiimti iš maisto medžiagų? Galima gauti kreatino iš tam tikrų maisto medžiagos. Problema tik ta, kad maisto reikia labai daug. Pavyzdžiui vienas šaukštelis kreatino papildo atitinka 2-3 kilogramus žalios mėsos per dieną. Ką rinksitės – susintetintą papildą ar 3 kilogramus žalios mėsos be jokių prieskonių?.. Vartojant kreatiną reikia gerti daug vandens, nes jis sukelia dehidrataciją. Yra dar ir kitų retų šalutinių poveikių, kuriuos sukelia neteisingas dozavimas ir vartojimas, todėl būtina labai nuodugniai įsigilinti į vartojimo sąlygas. Tas pats principas taikomas visiems maisto papildams sportuojantiems.

L-karnitinas

kreatinas

L-karnitinas yra natūrali organizme sintetinama medžiaga, kuri padeda riebiosioms rūgštims patekti į ląsteles, kur jos yra sudeginamos. Iš jų išsiskiria didelis energijos kiekis, kuris reikalingas patiriant didelius fizinius krūvius. Riebiosios rūgštys kaupiasi riebaliniame odos sluoksnyje, todėl jas pašalindami, mažiname ir savo kūno riebalus. Tai naudinga metant svorį, mažinant tam riebalų sluoksnį tam tikrose kūno vietose. L-karnitinas yra vartojamas prieš maistą, kad organizmas jį geriau pasisavintų. Pirmas dalykas, ką darote atsikėlę, išgeriate L-karnitino, tada rengiatės, ruošiatės savo dienai, tada pusryčiaujate. Dieną prieš sporto treniruotę taip pat pasistiprinate, tad L-karnitiną turėtumėte suvartoti iki pietų. Šis maisto papildas nevartojamas prieš miegą, nes organizmas bus užsiėmęs riebalų deginimu tada, kai miegosite, o tai gali sutrikdyti miegą.

Maisto papildai turi ir šalutinių poveikių, tačiau šių dviejų preparatų poveikis yra labai nežymus, nes jie padeda organizmui išskirti reikalingus natūralių medžiagų kiekius. Tai nėra kažkokie svetimkūniai ar gryna sintetika – mūsų organizmai patys juos sukūrė, mokslininkams liko tik sugalvoti, kaip juos pagaminti dirbtiniu būdu.

Kuo naudingi maisto papildai, kuriuose gausu proteino?

Norint pasiekti maksimalių rezultatų sporte reikia nuolat “palaikyti” formą, intensyviai sportuoti, sveikai mankštintis, taip pat nepamiršti poilsio. Nemažiau svarbūs šiomis dienomis tampa ir maisto papildai, suteikiantys daugiau energijos sportuojančiam organizmui.

Sportininkai ar tiesiog aktyvų gyvenimo būdą propoguojantys žmonės visame pasaulyje ir Lietuvoje turi galimybę rinktis maisto papildus iš labai plataus asortimento. Baltymai arba kitaip vadinamas proteinas yra labai svarbus kiekvienam organizmui. Fitsport.lt svetainėje galima rasti begalę naudingų patarimų, kaip išsirinkti Jūsų organizmui naudingus maisto papildus. Maisto papildai gali būti pateikiami įvairiame produktų asortimente, kurį sudaro patys įvairiausi batonėliai, sportiniai gėrimai, geliai, kreatino produktai, proteinas bei amino rūgštys ir kita. Patikimų kompanijų kuriami produktai yra testuojami ir išbandomi ne tik laboratorijose, tačiau taip pat sporto klubuose, stadionuose ar, tarkim, tiesiogiai bėgimo trasose. Tai puiki mokslo ir sporto kombinacija.

Norint didžiuotis išraiškingais raumenimis, žinome, kad reikia net tik sportuoti, bet ir valgyti daug baltymų turinčių produktų: sojos, pieno ir jo produktų, žuvies, mėsos, kiaušinių. Baltymai yra labai svarbi mūsų mitybos dalis. Baltymai įeina į ląstelių ir audinių sudėtį, ir jų pagalba yra formuojami ląstelių ir audinių griaučiai. Specialistai rekomenduoja, kad per dieną būtų suvalgoma 0,8 gramo baltymų vienam kilogramui svorio. Tad jei Jūs sveriate 70 kg, Jums rekomenduojama yra suvalgyti 56 gramus baltymų per dieną.

Kas gi yra proteinas ir kokia yra jo reikšmė mūsų organizmui? Proteinas yra antras pagal gausumą organizmo komponentas (gausiausiai organizme yra vandens). Ši medžiaga formuoja organizmo struktūras bei atlieka funkcinius veiksnius, kaip hormonai, antikūniai, DNR bei virškinimo sekretas.

Proteinas skatina raumenų augimą, vaikų ūgio didėjimą, jis taip pat padeda stiprinti organizmą. Dėl šių teigiamų savybių maisto papildai turi sudėtyje šios veiklios medžiagos. Rinkdamiesi proteinus savo organizmui, darykite tai atsakingai, parduotuvės konsultantui privalote pasakyti savo siekius bei problemas, jei turite, kad jis galėtų parinkti Jūsų organizmui tinkamiausius maisto papildus. Atminkite, kas sportuojant ir ne tik, privaloma gerti daug vandens, kuris gyvybiškai svarbus organizmui.