Tagged Google AdWords

Turinio rinkodara: kaip padidinti WEB puslapio lankomumą

Kokybiška turinio rinkodaraKiekvienas turintis internetinį puslapį žino, kaip sunku pakviesti lankytojus, kad jie užsuktų ir jeigu ne pirktų, tai bent jau susipažintų su produkcija. Šiuo metu specialistai siūlo labai daug įvairiausių rinkodaros galimybių. Jums tereikia pasirinkti tą, kuri atrodo labiausiai tinkama. Iš visų reklamos galimybių verta išskirti turinio. Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu kokybiškai sutvarkomas internetinis puslapis. Kuo jis labiau tinka klientams – tuo žmonės dažniau užsuks, rekomenduos kitiems ir panašiai.

Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu reklamuojamas turinys turintys konkrečią vertę ir nauda. Orientuojantis į tai, kad paieškų robotai, nors ir yra labai svarbūs, visgi, tampa nebe pagrindinis klientų išlaikymo aspektas. Kokybiška turinio rinkodara gali garantuoti, kad kartą puslapyje buvę asmenys norės ir vėl grįžti. Nes kokybiškas turinys ne tik privilioja, tačiau ir laiko.

Orientuokitės į savo klientus

Skirtingi klientai nori skirtingų dalykų. Kiekvienas atsakingas verslininkas turi dirbti taip, kad jo kliento poreikiai būtų patenkinti. Lygiai taip pat reikia sukurti tokią internetinę svetainę, kurioje pateikiama informacija atitinka suteikiamas paslaugas. Pavyzdžiui, jeigu esate odontologas ir teikiate būtent odontologijos paslaugas, tokiu atveju svarbu, kad Jūsų internetiniame puslapyje būtų daug reikalingos informacijos susijusios su dantų ligomis ir burnos ertmės priežiūra. Jeigu pradėsite talpinti nereikalingą informaciją – žmonės paprasčiausiai neužeis į Jūsų puslapį. Dažniausiai sumažėjęs internetinis srautas lemia ir sumažėjusį klientų skaičių.

Būkite patikimas, kurkite aukštą reputaciją

Jeigu norite būti mėgstamas – draugaukite su savo klientais, rodykite jiems dėmesį. Tapti klientų draugu yra sunku, tačiau įdėjus pastangų – viskas įmanoma. Pirmiausia reikia bandyti susikurti gerą reputaciją apie save. Tai pirmas žingsnis link draugystės. Vėliau galima bandyti ir bičiuliautis.

  • Pirmiausia reikia pasirūpinti, kad Jūsų internetinis puslapis būtų kuo aukštesnėje Google pozicijoje. Geriausiai tai padaryti padeda SEO paslaugos. Kadangi žmonės dažniausiai pasitiki organišką paiešką – SEO ir rekomenduojame.
  • Įvairiuose forumuose galima paskelbti žinutes, kuriose pateikiama teigiama informacija apie Jus. Paprasčiausiai tai padidina reputaciją ir stengiamasi, kad į antrą planą dingtų visi faktai susiję su neigiamai suteiktomis paslaugomis.
  • Reputaciją taip pat didina ir tinkamai valdomi socialiniai tinklai. Kuo jie yra labiau prižiūrimi – tuo ir žmonės labiau pasitiki gauta produkcija.

Aukštos reputacijos kūrimas susideda iš daugelio veiksnių. Jeigu pasisamdysite savo srities specialistus – jie prižiūrės visas sritis ir taip pavyks gauti geresnį rezultatą.

Kokybė, o ne kiekybė

Turinio rinkodara orientuojasi į kokybiškai pateiktą informaciją, tinkamai pasirinktus paveiksliukus, į konkrečias žinias, kurios potencialiai gali būti reikalingos klientui. Daugiau nebūtinai reiškia geriau. Svarbiausia, kad visas pateikiamas turinys būtų kokybiškas.

  • Tekstai turi atitikti suteikiamas paslaugas.
  • Reikia vengti rašybos klaidų.
  • Valdymo forma turi būti paprasta.
  • Naršymas turi būti patogus ir greitas.
  • Rekomenduojama sukurti užklausų formas, kad būtų galima greitai parašyti konkrečiu adresu.

Geras turinys gali net padėti parduoti. Svarbiausia tinkamai apgalvoti ir įvertinti smulkmenas, kurios kartu ir formuoja visumą.

Turinio rinkodara kartais gali būti net efektyvesnis būdas pritraukti ir išlaikyti klientus nei kitos reklamos galimybės, kaip kad Google AdWords arba SEO paslaugos. Žinoma, pačioje pradžioje rekomenduojama susitvarkyti turinį, o paskui pasinaudoti kuria nors viena iš aukščiau paminėtų reklamos galimybių. Kuomet puslapis taps žinomas – žmonės į š užsuks dėl žinomumo.

Kiekvienas verslas gali būti žinomesnis ir labiau mėgstamas. Paprasčiausiai reikia įdėti pastangų, kad pavyktų pasiekti tokį rezultatą.

Ekspertai apie Google AdWords: ką privalome žinoti?

Google AdWordsSkirtingos reklamos formos padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų – plėsti potencialių klientų gretas ir didinti pardavimus. Tiesa, itin didelė reklamos kanalų pasiūla verčia susimąstyti – kaip pasirinkti tikslingiausią investicinį kelią, kuris padės siekti geriausių rezultatų?

Niekam nebekyla abejonių – sparčiai populiarėjantys internetiniai reklamos kanalai nenuginčijamai užima lyderio pozicijas verslo rinkoje. Nesvarbu, ar verčiatės internetine prekyba, ar jūsų verslas vykdomas stacionariose prekybos vietose, internetinė reklama padės pasiekti verslo aukštumų. Vienas svarbiausių reklamos kanalų – Google AdWords reklama, užtikrinanti efektyviausius rezultatus. Kad suvoktumėme minėtojo kanalo naudą, visų pirma žvilgsnį kreipkime į sudėtingą Google sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje minėtąja paieškos sistema naudojasi daugiau nei 85 proc. interneto vartotojų, t. y. potencialūs jūsų pirkėjai, ieškodami juos dominančios paslaugos ar prekes, visų pirma atsidaro Google langą ir į paieškos laukelį suveda juos dominančią raktinę frazę. Sistema pateikia konkrečią užklausą atitinkančius rezultatus. Šioje vietoje būtina atkreipti dėmesį į vartotojų įpročius – didžioji dalis žmonių apsiriboja pirmaisiais Google sistemos puslapiais, tai reiškia, kad jei informacija apie jūsų įmone pateikta trečiame ar tolimesniame sistemos puslapyje, greičiausiai, klientai jūsų neras. Google AdWords reklama minėtąją problemą išsprendžia akimirksniu – informacija apie jūsų paslaugas ar prekes yra pateikiama geriausioje, t. y. matomiausioje, pirmojo paieškos sistemos puslapio vietoje.

Vienas didžiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema. Pirmiausia, jūs mokate tik už potencialius klientus, kurie susidomi jūsų skelbimu, t. y. paspaudžia siūlomą nuorodą ir apsilanko jūsų svetainėje. Tai reiškia, kad jums nereikia mokėti už skelbimo peržiūras, tačiau jūsų vardas matomas visiems interneto vartotojams – net ir tiems, kurie nepaspaudžia pateiktos nuorodos. Kitaip sakant, jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas didėja be jokių papildomų investicijų.

Dar vienas privalumas – tikslios statistikos generavimas. Užsakę reklamą, galėsite tyrinėti bendrąją rinką ir individualius savo svetainės duomenis, vertinti lankytojų elgesį ir užklausas. Tai vienas lengviausių būdų, leidžiančių įvertinti konkurencijos sąlygas ir ieškoti efektyviausių priemonių numatyto tikslo siekimui. Siekiantiems geriausio rezultato, visais atvejais rekomenduojama bendradarbiauti su šios srities specialistais. Netikslingai vykdoma Google AdWords reklama padidins klientų srautą, tačiau realių pardavimų rodikliai nesikeis, tuo tarpu internetinės rinkodaros profesionalai išanalizuos jūsų svetainę, siūlomas prekes ir paslaugas, padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius, užsakys reklamą Google kanale, vertins statistinius rodiklius ir padės priimti efektyviausius sprendimus.