Tagged klientai

Versliukai.lt – pagalba smulkiesiems verslininkams

Smulkus verslas prašo pagalbos! Reikia klientų ir užsakymų. Ne, jokių kompensacijų, išmokų, pašalpų premijų ar loterijų nereikia, tik klientų. Visa kita – jau kiekvieno smulkaus verslininko reikalas.

Lietuvoje veikia keletas organizacijų, kurių tikslas – padėti pradedančiajam verslui. Versliukai.lt yra vienas iš pagalbininkų. Ir vienas iš geriausių.

Kuo verslininkams, ką tik pradėjusiems savo asmeninį verslą, galima padėti?

Įrangą ir darbo įrankius verslininkai paprastai jau susiperka patys. Tai asmeninė investicija, kuri atsiperka.

Žiniomis ir konsultacijomis padeda ūkio ministerija, dalinanti pradedančiojo verslo krepšelius, taip pat ir kitos VšĮ arba nevyriausybinės institucijos, organizuodamos įvairius kursus, seminarus ir mokymus.

Susirasti konkrečius klientus padeda tokie puslapiai, kaip Versliukai.lt. Puslapio esmė yra paprasta – suteikti galimybę verslininkui paskelbti informaciją apie save. Puslapio administratorių tikslas – pritraukti kuo daugiau potencialių smulkaus verslo klientų per viešinimą, įvairias akcijas, tam tikrų iniciatyvų rėmimą ir t.t. Kitaip sakant – suvesti potencialius klientus su paslaugos teikėjais.

Kaip tai daro versliukai.lt? Paslaugų reklama yra kertinis šio puslapio akmuo. Visi pavieniai paslaugų teikėjai – laisvadarbiai (freelanceriai) – gali labai nesunkiai suvesti savo asmeninius duomenis – el. pašto adresą, telefono numerį, socialinių tinklų paskyrų nuorodas, interneto puslapio adresą, savo ir savo darbų nuotraukas ir, žinoma, savo paslaugų pristatymą tekstu. Taip pat aiškiai priskiriamos visos teikiamos paslaugos, kad per jas potencialus klientas galėtų susirasti jam tinkantį specialistą.

Vienas specialistas gali turėti kelias specialybes, tad nesunkiai gali susikurti ir du ir daugiau pristatomųjų puslapių kiekvienai specialybei. Pavyzdžiui, tortų kepimas ir rūbų taisymas bei siuvimas – normalus namuose dirbančių mamų užsiėmimas, kurį vis dar vadina hobiu.

Susikurtą pristatomąjį puslapį laisvadarbis specialistas gali naudoti visur reklamuodamas savo paslaugas – savo socialiniuose tinkluose, pridėti prie parašo el. pašte, naudoti klasifikuotų skelbimų puslapiuose.

Ar Versliukai.lt paslaugų reklama kainuoja? Tai visiškai NEMOKAMA paslauga. Vidutiniškai susikurti pristatomąjį puslapį galima vos per 5-10 minučių, tad tai neatims daugiau laiko, nei išgerti puodelį kavos ar surūkyti cigaretę. Nauda gali būti didelė – atrasti klientai ir gauti užsakymai. Toliau – jau kiekvieno specialisto sugebėjimų ir patirties reikalas.

Tai konkreti pagalba. Ne pamokymai, patarimai ar padrąsinimai. Tiesiog atvedamas klientas prie kelių profesionalų ir jis renkasi. Išsirinks Jus ir Jūsų verslas suklestės.

Klientų aptarnavimo paslauga

Šiandien norėčiau pristatyti labai įdomią ir nekasdienišką paslaugą – klientų aptarnavimas telefonu. Šią paslaugą teikia vadinamasis skambučių centras, kuriame prie kompiuterio ir telefono dirba ne vienas žmogus ir atsakinėja į klientų skambučius, patys inicijuoja skambinimą ir pardavimus (telemarketingas – pardavimai telefonu).

Klientų aptarnavimo paslauga yra skirta kiek didesnėms įmonėms, tačiau kai kurios paslaugos tinka visiems. Kam samdyti 5 telemarketingo specialistus, jei juos galima „išsinuomoti“ – ir pigiau, ir efektyviau, nes nereikės atlikinėti daugybės darbų.

Klientų aptarnavimas telefonu dažniausiai yra reikalingas, kai įmonei teikia tam tikras suasmenintas paslaugas. Pavyzdžiui, telekomunikacijų bendrovės turi specialius telefono numerius, kuriais klientai paskambinę gali pasiteirauti apie savo sąskaitas, užsisakyti papildomų paslaugų, spręsti kilusias problemas. Tai ir yra tikroji klientų aptarnavimo telefonu paslauga, kurią teikia specialios įmonės.

Pliusai

Nereikia išlaikyti telemarketingo specialistų nuolatos, jei paslauga yra laikina. Nereikalingas atskirastelemarketingo skyrius su patalpomis, įranga, ryšio, specialiais numeriais ir kitomis išlaidomis.

Telemarketingo specialistai yra jau apmokyti kalbėti ir parduoti paslaugas telefonu, jiems nereikia kursų ir tobulėjimo.

Visas procesas yra automatizuotas ir viskas daroma CRM pagalba. O tai reiškia, kad yra puikios galimybės kaupti „know-how“, daryti ataskaitas, analizuoti problematiką ir t.t.

Aptarnaujama keliomis kalbomis, todėl klientai nejaus nepatogumo dėl kalbos skirtumų.

Minusai

Klientų aptarnavimo paslauga teikiama ne įmonėje, todėl gali kilti komunikacijos sunkumų dėl specialių atvejų – jie bus sprendžiami kiek ilgiau, nei įprastai.

Tas pats skambučių centras gali tuo pačiu metu dirbti ir su konkuruojančiomis paslaugomis, nors ir garantuojamas konfidencialumas.

Klientų aptarnavimas kontroliuojamos paslaugą teikiančios įmonės, o ne užsakovo.

Bet kuriuo atveju, minusų yra pernelyg mažai ir jie per reti, kad būtų galima sakyti, jog klientų aptarnavimo paslauga yra nereikalinga ar netikslinga. Telefono komunikacija išlieka vienu pagrindinių aptarnavimo ir komunikacijos kanalų.

Beje, skambučių centras plečia savo darbo specifiką ir teikia klientų aptarnavimo el. paštu paslaugas. Tai irgi labai reikalinga paslauga, kuri turi eiti kartu ranka rankon su aptarnavimu telefonu. Taip pat naudojami ir specialūs internetinio gyvo aptarnavimo technologiniai sprendimai.

Apie kokią konkrečią įmonę eina kalba? Tai – TELENORDI – skandinaviškų vertybių ir kokybės įmonė.