Tagged maisto papildai

Maisto papildai vaikams: už ir prieš

maisto papildai vaikams internetuNepatikėsite, tačiau kuo dažniau užduodu klausimą apie maisto papildus vaikams medikams arba treneriams, mitybos specialistams, tuo daugiau painiavos įsisuka. Tad bandykime atnarplioti šį susuktą siūlų kamuoliuką.

Imunitetas

Vitaminai vaikams imunitetui stiprinti yra reikalingi. Tačiau vieni specialistai teigia, kad naturalus vitaminai vaikams turėtų būti naudojami tik šaltuoju metų laiku. Tuo metu, kai organizmas gauna mažiau vitamino D, vaikai natūraliai mūsų klimato zonoje valgo dar mažiau šviežių daržovių nei įprastai.

Kiti specialistai sako, kad profilaktiškai vitaminai vaikams nuo 2 metu turi būti naudojami nuolat (iki dviejų metų išimtinai žuvų taukai), o ypač pavasarį, kuomet yra jau išnaudoti visi vitaminų rezervai.

Gamintojas

Dar didesnė painiava atsakymuose į klausimus apie vitaminų gamintojus. Štai, maisto papildai vaikams internetu pateikia visą daugybę vitaminų asortimentų. Tik mokėk išsirinkti. Kaip išsirinkti jeigu esi šviežiai iškeptas tėtis ar mama (prieš du, tris ar penkis metus)? Tuomet vitaminai vaikams supermama tampa pagrindine paieškų ir pokalbių su netikėtai sutiktomis likimo draugėmis tema.

Tokių diskusijų ir forumų fone praktiškai visuomet iškyla vitaminai vaikams marsiečiai. Teigiama, kad jie kaip saldainiai. Juos labai mėgsta mūsų mažieji ir vitaminai vaikams guminukai tampa kiekvienos dienos ritualu. Iš tiesų vitaminai marsieciai atsiliepimai yra labai geri.

Platinimo vieta

Kad ir kaip bebūtų maisto papildai vaikams internetu pardavinėjami Lietuvoje ne taip ir seniai. Kelios dešimtys metų, o prekybininkai pastatė šio verslo nepajudinamas strategijas. Gaminių kokybė atitinka aukščiausius reikalavimus, galioja šimtu procentų grąžinimo garantija.

Maisto papildai vaikams internetu atsiunčiami paštu per tris keturias dienas. Visuomet galima pasikonsultuoti internete su vaistininku. Šią nuomonę išsako daugelis medikų ir trenerių. Todėl maisto papildai vaikams internetu yra gana populiari apsipirkimo vieta.

Mane nustebino viena populiariausių paieškos užklausų, t.y. vitaminai vaikams apetitui gerinti. Stebėtinai daug mamų skundžiasi, kad vaikai prastai valgo, arba valgo tik greitą maistą. Žinoma, jiems taip smagiau, nepaskutinėje vietoje aplinkui nuolat skambanti reklama. O vitaminai dažnai šią problemą išsprendžia greitai.

Maisto papildai

Maisto papildai – blogis ar būdas mūsų organizmą priversti atiduoti daugiau energijos? Šis klausimas kankina visuomenę jau seniai, todėl reiktų žinoti daugiau faktų, o ne gandų apie maisto papildus ir jų vartojimą. Mūsų gyvenimo būdas 21 amžiuje yra visiškai kitoks, nei prieš kelis šimtus metų, todėl mūsų organizmai nebepajėgūs pagaminti reikiamo kiekio tam tikrų medžiagų. Taip atsirado poreikis gerti vitaminus, vartoti įvairias medžiagas, padedančias mūsų organizmui. Tai maisto papildai, medikamentai, kiti preparatai. Pristatysime keletą iš jų.

Kreatinas

l-karnitinas

Tai natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas, tačiau jo paprasčiausiai nepakanka. Sportuojant visa jėga energija išnaudojama labai greitai, todėl reikalingi papildomi energijos šaltiniai. Kreatinas yra vienas iš jų. Preparatai su kreatinu vartojami prieš sportuojant. Treniruotės metu išsiskiria didesnis energijos kiekis, todėl tampate ištvermingesni, greitesni, stipresni, tačiau tik trumpam laikui. Trumpalaikis poveikis yra gerai treniruojantis, metant svorį, auginant raumenis. Kreatino turintys maisto papildai nėra narkotikai ar steroidai, nes kreatinas yra natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas (kaip ir L-karnitinas). Kodėl turėtume vartoti kreatiną miltelių pavidalu, ar negalima jo pasiimti iš maisto medžiagų? Galima gauti kreatino iš tam tikrų maisto medžiagos. Problema tik ta, kad maisto reikia labai daug. Pavyzdžiui vienas šaukštelis kreatino papildo atitinka 2-3 kilogramus žalios mėsos per dieną. Ką rinksitės – susintetintą papildą ar 3 kilogramus žalios mėsos be jokių prieskonių?.. Vartojant kreatiną reikia gerti daug vandens, nes jis sukelia dehidrataciją. Yra dar ir kitų retų šalutinių poveikių, kuriuos sukelia neteisingas dozavimas ir vartojimas, todėl būtina labai nuodugniai įsigilinti į vartojimo sąlygas. Tas pats principas taikomas visiems maisto papildams sportuojantiems.

L-karnitinas

kreatinas

L-karnitinas yra natūrali organizme sintetinama medžiaga, kuri padeda riebiosioms rūgštims patekti į ląsteles, kur jos yra sudeginamos. Iš jų išsiskiria didelis energijos kiekis, kuris reikalingas patiriant didelius fizinius krūvius. Riebiosios rūgštys kaupiasi riebaliniame odos sluoksnyje, todėl jas pašalindami, mažiname ir savo kūno riebalus. Tai naudinga metant svorį, mažinant tam riebalų sluoksnį tam tikrose kūno vietose. L-karnitinas yra vartojamas prieš maistą, kad organizmas jį geriau pasisavintų. Pirmas dalykas, ką darote atsikėlę, išgeriate L-karnitino, tada rengiatės, ruošiatės savo dienai, tada pusryčiaujate. Dieną prieš sporto treniruotę taip pat pasistiprinate, tad L-karnitiną turėtumėte suvartoti iki pietų. Šis maisto papildas nevartojamas prieš miegą, nes organizmas bus užsiėmęs riebalų deginimu tada, kai miegosite, o tai gali sutrikdyti miegą.

Maisto papildai turi ir šalutinių poveikių, tačiau šių dviejų preparatų poveikis yra labai nežymus, nes jie padeda organizmui išskirti reikalingus natūralių medžiagų kiekius. Tai nėra kažkokie svetimkūniai ar gryna sintetika – mūsų organizmai patys juos sukūrė, mokslininkams liko tik sugalvoti, kaip juos pagaminti dirbtiniu būdu.

Kuo naudingi maisto papildai, kuriuose gausu proteino?

Norint pasiekti maksimalių rezultatų sporte reikia nuolat “palaikyti” formą, intensyviai sportuoti, sveikai mankštintis, taip pat nepamiršti poilsio. Nemažiau svarbūs šiomis dienomis tampa ir maisto papildai, suteikiantys daugiau energijos sportuojančiam organizmui.

Sportininkai ar tiesiog aktyvų gyvenimo būdą propoguojantys žmonės visame pasaulyje ir Lietuvoje turi galimybę rinktis maisto papildus iš labai plataus asortimento. Baltymai arba kitaip vadinamas proteinas yra labai svarbus kiekvienam organizmui. Fitsport.lt svetainėje galima rasti begalę naudingų patarimų, kaip išsirinkti Jūsų organizmui naudingus maisto papildus. Maisto papildai gali būti pateikiami įvairiame produktų asortimente, kurį sudaro patys įvairiausi batonėliai, sportiniai gėrimai, geliai, kreatino produktai, proteinas bei amino rūgštys ir kita. Patikimų kompanijų kuriami produktai yra testuojami ir išbandomi ne tik laboratorijose, tačiau taip pat sporto klubuose, stadionuose ar, tarkim, tiesiogiai bėgimo trasose. Tai puiki mokslo ir sporto kombinacija.

Norint didžiuotis išraiškingais raumenimis, žinome, kad reikia net tik sportuoti, bet ir valgyti daug baltymų turinčių produktų: sojos, pieno ir jo produktų, žuvies, mėsos, kiaušinių. Baltymai yra labai svarbi mūsų mitybos dalis. Baltymai įeina į ląstelių ir audinių sudėtį, ir jų pagalba yra formuojami ląstelių ir audinių griaučiai. Specialistai rekomenduoja, kad per dieną būtų suvalgoma 0,8 gramo baltymų vienam kilogramui svorio. Tad jei Jūs sveriate 70 kg, Jums rekomenduojama yra suvalgyti 56 gramus baltymų per dieną.

Kas gi yra proteinas ir kokia yra jo reikšmė mūsų organizmui? Proteinas yra antras pagal gausumą organizmo komponentas (gausiausiai organizme yra vandens). Ši medžiaga formuoja organizmo struktūras bei atlieka funkcinius veiksnius, kaip hormonai, antikūniai, DNR bei virškinimo sekretas.

Proteinas skatina raumenų augimą, vaikų ūgio didėjimą, jis taip pat padeda stiprinti organizmą. Dėl šių teigiamų savybių maisto papildai turi sudėtyje šios veiklios medžiagos. Rinkdamiesi proteinus savo organizmui, darykite tai atsakingai, parduotuvės konsultantui privalote pasakyti savo siekius bei problemas, jei turite, kad jis galėtų parinkti Jūsų organizmui tinkamiausius maisto papildus. Atminkite, kas sportuojant ir ne tik, privaloma gerti daug vandens, kuris gyvybiškai svarbus organizmui.