Tagged paslaugos verslui

Verslo valdymo sistema: kam ji reikalinga?

verslo valdymo sistemaNeretas kalbėdamas apie dokumentus vis dažniau įsivaizduoja elektroninį, o ne popierinį variantą. Pastarasis yra vertinamas kaip šiokia tokia „atgyvena“ ne tik žaliųjų gamtos ir popieriui kertamų medžių saugotojų, tačiau ir abejingų tam verslininkų, nes elektroninis dokumentas paprasrasčiausiai yra patogesnis būdas išsaugoti reikšmingus duomenis. Tačiau kelti į vieną aplanką visus įmonės svarbius failus yra ir rizikinga, ir labai nepalanku atsiradus poreikiui surasti tam tikrą informaciją. Tad, kaip organizuoti tokį reikšmingą įmonės turtą padeda verslo valdymo sistema?

Įdiegus šią sistemą versle, yra užtikrinamas greitas ir lengvas informacijos radimas, koregavimas ir dalijimasis. Kiekvienas darbuotojas, kuriam tam tikri duomenys yra svarbūs, gali lengvai juos pasiekti, keisti tiesiai sistemoje, o apie visus pokyčius informuojami ir kiti suinteresuoti asmenys, todėl nebelieka informacijos nutekėjimo problemos. Šitai sąlygoja išaugusį produktyvumą, nes laikas nuo šiol gali būti skiriamas reikšmingesnėms užduotims.

Nereikėtų pamiršti ir saugumo aspekto: verslo valdymo sistema yra būtent tam, kad būtų apsisaugota nuo duomenų praradimo. Išlaikyti failus, kurie nėra centralizuoti, išsidėstę per kelis ar keliasdešimt kompiuterių yra itin sudėtinga, ypač, jei saugoma informacija yra dar ir konfidenciali. Tokiu atveju praradimas gali būti milžiniškas ir atsiliepti kompanijai itin skaudžiai.

Štai verslo valdymo sistemoje duomenys ne tik kad greitai išsaugojami, negalvojant, kur turėtų atsidurti failas, bet dažnai tuo pačiu metu automatiškai kuriamos ir atsarginės kopijos. Jomis pasinaudojama, jei atsitinka netikėtų nesklandumų su originalia informacija, tokių, kaip serverio gedimas. Ši funkcija gali išgelbėti verslą, nes netekus svarbiausių dokumentų, vykdomi procesai bet kokiu atveju sustotų ir nežinia kuriam laikui.

Taigi verslo valdymo sistema suteikia nepaneigiamų privalumų verslui, ji leidžia kaupti, surasti reikiamą informaciją, paspartina jos dalijimąsi tarp darbuotojų ir vadovybės, taip sutaupydama daug laiko ir išlaidų. Negana to, tokia programa užtikrina visapusišką dokumentų apsaugojimą bei visos bendrovės saugumą ir didina jos efektingumą.

 

Kokias savybes privalo turėti vadovas?

imoniu steigimasĮmonės vadovo pareigybė – vienam svajonių išsipildymas, kitam – didžiausia atsakomybė. Kad ir kaip bebūtų šios pareigos įpareigoja pasižymėti visu pluoštu lyderio savybių. Kokios iš jų svarbiausios ir kaip jas išugdyti?

Nuolatinis mokymasis

Tenka pripažinti, kad imoniu steigimas ir verslo valdymas yra nuolatinis mokymosi procesas. Tok stiprus vadovas prisipažins, kad jis nežino kai kurių dalykų. Iš esmės jam visko žinoti nereikia. Juk įmonės steigimo etapuose tenka formuoti komandą. Todėl vadovo uždavinys suformuoti komandą, kurios kiekvienas narys savo žiniomis ir įgūdžiais prisidėtų prie verslo sėkmės.

Rizika

Būtina paminėti ir tai, kad imoniu steigimas yra šioks toks žaidimas. Rizikuoti arba toleruoti riziką yra vienas iš ryškiausių lyderio bruožų. Taip pat vienas iš svarbiausių verslo variklių. Kartą teko sutikti įmonės vadovą, kuris sakė, kad imoniu steigimas neapsiriboja žaidimu pagal taisykles. Anksčiau ar vėliau, norint išlikti ir konkuruoti, jas reikia nustatyti pačiam.

Vizijos turėjimas

Nesvarbu ar vadovui rūpi imoniu steigimas kaune, ar imoniu steigimas klaipeda, svarbiausia turėti viziją. Tik vizijos turėjimas ir perteikimas komandos nariams garantuoja sėkmę. Net jeigu svarstomas imoniu pardavimas, gera vizija arba idėja gali pritraukti pirkėjus visur ir beveik visada.

Komunikacija

Vis dėlto, imoniu steigimas dėl vizijos yra svarbus, bet ne mažiau svarbi komunikacija. Geras vadovas bendrauja nuoširdžiai su visais savo darbuotojais. Komunikacija svarbi ir viešojoje erdvėje, ir bendraujant su valstybinėmis institucijomis, pvz.: imones steigimas registru centras.

Optimizmas

Jeigu netikėsime tuo ką darome, nieko nepavyks. Tai itin svarbu, jeigu mūsų tikslas – uab imones steigimas. Įsivaizduokime, kad apniukus pirmoms dvejonėms išgirstame ir mums pasirodo didelė imoniu steigimas kaina. Mes dar net nepradėję veiklos jau pasmerkiame save bankrotui.

Jeigu domina imones steigimas internetu ir daugiau informacijos apie vadovo savybes, galima konsultuotis internete nurodytais kontaktais. Gera žinoti, kad kiekviena iš šių savybių yra lengvai pasiekiama. Jeigu manote, kad per mažai komunikuojate arba negali apsiginti nuo negatyvių minčių, tereikia ugdyti optimizmą įvairių praktikų pagalba, arba pasikonsultuoti su profesionaliu komunikacijos specialistu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Uab ,,Ost Express‘‘ – puiki įmonė, teikianti paslaugas verslui

uab ost expressĮmonės, kurių pelnas nėra toks didelis, kaip stambiųjų įmonių, kurios turi labai daug įvairių kvalifikuotų darbuotojų, kurie dirba savo darbą pagal specialybę šioje įmonėje nuolatos, turėtų pasidomėti apie paslaugas verslui teikiančias įmones, viena tokių – uab ,, Ost Express ‘‘. Tai tokia įmonė, kuri teikia paslaugas verslui, o paslaugas sudaro labai daug įvairių sričių – IT valdymo paslaugos. Tai tokio tipo paslaugos, kai Jums ši įmonė padeda valdyti visą Jūsų įmonės IT, tačiau apie kiekvieną paslaugą atskirai – kiek vėliau. Taip pat ši įmonė atlieka buhalterines paslaugas, uab ,, Ost Express ‘‘ taip pat teikia juridines paslaugas. Jeigu nežinote kas tai yra, skaitykite šį straipsnį toliau ir sužinosite apie kiekvieną teikiamą paslaugą. Uab ,, Ost Express‘‘, viena patraukliausių įmonių, kurie siūlo puikų finansinį sprendimą smulkesnio mąsto verslininkams, taip padėdami jiems sutaupyti dalį pinigų, kuriuos išleistų samdant nuolatinius darbuotojus. Ši įmonė taip pat atlieka personalo valdymo paslaugas – padeda Jums pradėti darbą su dideliu personalu. Tai labai naudinga paslauga, jeigu niekada neteko susidurti su dideliu personalu.

Personalo valdymas. Tai paskutinė įvardinta paslauga, kaip jau minėjome, tai labai padeda žmonėms, kurie pradeda darbą su savo įmone, kurioje yra personalas, kadangi asmuo, neturintis patirties darbe su personalu gali turėti įvairių problemų – neužtikrins taikos tarp personalo, gali būti mažas darbo našumas, o uab ,, Ost Express ‘‘ gali Jums padėti užtikrinti gerą darbo našumą, Jums papasakos apie kokybišką darbą dideliame personale, todėl tai labai patogi ir naudinga paslauga tiems, kurie jau dirba, tačiau turį įvairių problemų personale, taip pat tai puiki pagalba tiems, kurie planuoja pradėti darbą su dideliu kolektyvu.

IT valdymo paslaugos. Šios paslaugos yra puiki pagalba žmonėms, kurie yra verslininkai, tačiau dėl tam tikros srities žinių stokos negali visko padaryti taip, kad būtų gaunama didžiausia galima nauda iš IT. Šios srities specialistai Jums gali sukurti Jūsų verslo internetinę svetainę, padėti ją administruoti, taip pat gali padėti su reklama internete, socialiniuose tinkluose. Jeigu ir turite pakankamai žinių, dažnai pritrūksta laiko, todėl šios srities specialistų pagalba – naudingas dalykas.

Juridinės paslaugos. Tai juristų paslaugos, kaip jau minėjome, mažoms įmonėms, kurioms teisinių paslaugų nereikia nuolatos. Tai puikus sprendimas, kadangi asmuo, kuris yra atsakingas už teisinius klausimus Jūsų versle dirba tada, kada to reikia Jūsų įmonei, o tai padeda Jums sutaupyti pinigų, todėl tai yra labai patogi ir paklausi paslauga, kurią siūlo uab ,, Ost Express ‘‘.

Jeigu Jūs esate vienas iš tokių verslininkų, tačiau vis dar taikote senąjį metodą, turėtumėte pagalvoti apie naujoves savo įmonėje, kurios galėtų atnešti didesnį klientų srautą, o kur didelis srautas, ten ir didesnė tikimybė uždirbti pinigų.

Reklamele.lt – būdas pareklamuoti savo verslą nemokamai

Sutikite, būdų reklamuoti savo verslą yra devynios galybės. Kad tik laiko būtų… Deja, dažnai reklamos imasi pats įmonės vadovas po darbo arba savaitgaliais. Tokie metodai gali būti veiksmingi, jei tik žinote, kur ir kaip reklamuotis. Reklamele.lt yra vienas iš tokių puslapių.

reklamele.lt

Reklamele.lt galima reklamuoti tiek savo įmonę, tiek konkrečias paslaugas ar akcijas. Pirmiausiai, užsiregistruojame. Registracija paprasta ir kaip visada užtrunka iki 5 minučių. Tada užpildome įmonės informaciją. Dar 5 minutės. Likusias 5 minutes paskiriame trumpam akcijos pristatymui. Aišku, geriausiai pateikti ir kainą, taip lankytojas iš karto matys, kas jam yra siūloma ir galės pasidomėti daugiau. Registruojantis Reklamele.lt puslapyje nepamirškite savo įmonės logotipo arba asociatyvios nuotraukos. Pilkas standartinis paveikslėlis su R raide neatrodo labai estetiškai šalia jūsų informacijos.

Kodėl reklamuotis tokiuose puslapiuose kaip Reklamele.lt (jų Lietuvoje yra 10-20), yra gerai:

  • Sugaištate itin mažai laiko skelbdami savo duomenis ir kurdami įmonės pristatymą;
  • Galite pristatyti konkrečias nuolaidas ir akcijas su kainomis;
  • Populiarinate savo prekės ženklą internete;
  • Gaunate tikslinių lankytojų auditoriją, kuri atėjo per paiešką arba jūsų veiklos kategoriją;
  • Iš karto reklamuojami įmonės kontaktai, raginama susisiekti;
  • Gauta atgalinė nuoroda padeda pozicijoms paieškose;
  • Sukurtas įmonės profilis randamas šalia jūsų puslapio (tai aktualu, jei jūsų įmonės pavadinimas yra bendrinis ir nemažai rezultatų yra irgi bendriniai).
  • Iš karto galite parašyti žinutę, susisiekti įmonės kontaktais.

Galima dar pavardinti teigiamų dalykų, tačiau pakaks apie juos. Gal yra neigiamų?

Pats faktas, kad jau užsiregistravote yra teigiamas. Neigiamas dalykas yra per dideli jūsų pačių lūkesčiai. Jei tikitės, kad nemokamame verslo kataloge lankosi milijonas lankytojų, kurie nuolatos jums skambina ar rašo el. laiškus, klystate. Lankytojai Lietuvoje yra labai atsargūs, domisi ne tik jumis, bet ir konkurentais, todėl didelio srauto nesitikėkite.

Kitą neigiamą dalyką galite susikurti tik patys – neatnaujinamą informaciją. Jei po metų vis dar vykdote tą pačią akciją – puiku, tačiau, jei nebe, gali tekti atlaikyti nemalonių skambučių ar laiškų antplūdį, kai pasakysite, jog kažkur internete reklamuojama nuolaida nebegalioja. Dėl to reikia atnaujinti informaciją nuolatos, stengtis išsiskirti iš konkurentų tekstine ir vaizdine informacija.

Reklamele.lt yra jaunas ir perspektyvus verslo katalogas. Išbandykite jau dabar!

 

 

Buhalterinės paslaugos įmonėms

buhalterinės paslaugosKuriate įmonę ar senoje ieškote naujo buhalterio? Internete šmėžuoja skelbimai apie buhalterines paslaugas, o Jūs nežinote, ką jie reiškia? Buhalterinės paslaugos, tai išeitis ieškant profesionalaus ir savo darbą puikiai išmanančio buhalterio. Kartais nedidelių įmonių vadovybė, pvz., kavinių ar barų vadovai ir buhalteris neturi darbui skirtos vietos, tad surasti profesionalų buhalterį tampa gana sunku. Tam ir reikalingos buhalterinės paslaugos, kurios gali padėti ne tik ieškant darbuotojo įprastiems buhalteriniams darbams atlikti, bet ir staiga prireikus sutvarkyti senus dokumentus bei ataskaitas.

Buhalterinė apskaita

Kone populiariausia, ir bet koks buhalteris pasakys, pati sudėtingiausia ir daug laiko bei kruopštumo reikalaujanti buhalterio darbo dalis yra buhalterinė apskaita. Ją įmonė turi vesti nuolatos, nors ne paslaptis, ne kiekviena įmonė tai daro. Kas svarbu vedant buhalterinę apskaitą? Joje turi būti visos smulkmenos, visi įmonės pavedimai, pirkimai, algų išmokėjimai. Nuolat reikia domėtis naujais išeinančiais įstatymais ir taisyklių formomis. Buhalterinę apskaitą fiksuoja ir tvirtina mokesčių inspekcija. Ant apskaitos turi būti atsakingo žmogaus parašas, kuris buvo susipažinęs su dokumentais. Be šio parašo arba pavėlavus pateikti apskaitą, laukia didelės baudos. Buhalterines paslaugas teikiančios įmonės, daug metų atliekančios įvairių įmonių apskaitą su šiuo darbu susitvarko greitai ir atlieka apskaitą itin kokybiškai. Būtent šia paslauga verslininkai naudojasi dažniausiai.

Buhalterio paslaugos

Jei Jūsų įmonė visiškai nauja, Jums pravers bulaterinės paslaugos, kad būtų pasirūpinta visais svarbiais dokumentais. Tam geriausia pasinaudoti šiomis paslaugomis, nes čia dirba profesionalūs žmonės ir darbus padarys greitai. Greičiausiai verslo pradžioje yra ir taip pakankamai darbo, nesinori dar vykdyti buhalterių atrankas, ypač jei nesate artimai susipažinę su įvairiais buhalteriniais darbais. Ši paslauga leis verslo pradžioje būti ramiam, kad visi buhalteriniai dalykai tvarkomi pagal taisykles. Naudojantis šia paslauga, žmogus profesionalas pasirūpins, kad būtų paruoštos visos mokesčių ataskaitos, finansiniai dokumentai, atliekamos darbo užmokesčio ir kitos kasdienės buhalterinės operacijos, kurios Jums greičiausiai sukeltų didelį galvos skausmą. Perduodami šią pareigą kitam, sutaupysite nemažai laiko ir jėgų ir liksite patenkintas, kad įmonės dokumentai ir finansiniai reikalai tvarkomi sklandžiai ir tvarkingai. Į tai reikia žiūrėti labai rimtai, nes buhalteris yra vienas svarbiausių įmonės darbuotojų. Jo padaryti darbai ir klaidos gali turėti rimtų pasekmių ir finansinių nepatogumų įmonės savininkui ir visai įmonei.

SEO: vidinis ir išorinis

SEOŽmogus gražus turi būti tiek išore, tiek vidumi. Tačiau kokia prasmė, jei niekas to grožio nematytų? Šį pavyzdį analogiškai galima pritaikyti ir interneto svetainėms: svarbu, jog tinklapis atrodytų patrauklus akiai ir informatyvus savo turiniu, tačiau dar reikšmingiau, jog visa tai kažkas pamatytų ir įvertintų. Būtent tokia kryptimi dirba SEO specialistai iš SEOaudit.lt: vykdydami vidinį bei išorinį svetainių pritaikymą paieškos sistemoms.

Vidinis SEO – procesas, apimantis tiek techninius dalykus (programiniai kodai ir panašiai), tiek svetainės turinį. Egzistuoja tam tikros taisyklės, būtinos internetinėms svetainėms. Kuo labiau tinklapis sutvarkytas pagal šias taisykles, tuo jis yra labiau „mėgstamas“ ir „suprantamas“ paieškos sistemų. Paieškos sistemų tikslas – pagal vartotojų pateiktą raktažodį atrinkti kuo tiksliau temą atspindinčią informaciją. Kuo tinklapis techniškai tvarkingesnis, tuo paieškos sistemoje jis užims aukštesnę vietą ir jį aplankys daugiau susidomėjusiųjų. Tačiau reikia nepamiršti svarbiausio dalyko – pagrindinis visų svetainių adresatas yra žmonės, o ne  kompiuterinės programos. Labai svarbu, jog vartotojas, užsukęs į svetainę, rastų kokybišką, svetainės tematiką atspindinčią informaciją, pateiktą patrauklia bei suprantama forma.

Tuo tarpu išorinis SEO galėtų būti pavadintas socialiu bei marketinginiu procesu. Marketinginis dėl to, jog pagrindinis tikslas yra pristatyti svetainę ir pritraukti į ją kuo daugiau potencialių klientų. Socialus – nes tai daroma „išėjus“ iš savos svetainės ribų. Užmezgami partnerystės ryšiai su panašią veiklą vykdančiais subjektais, tarpusavyje keičiamasi atgalinėmis nuorodomis. Reikia pažymėti, jog negalima reklamuotis bet kur: nuoroda, patalpinta miglotos reputacijos tinklapyje gali duoti priešingą efektą nei tikėtasi. Geriausias partneris – žinomos, seniai egzistuojančios svetainės. Taip pat internetinėje erdvėje talpinami straipsniai su integruotomis nuorodomis, užsakovo svetainė pristatoma tos srities forumuose, vykdoma veikla socialiniuose tinklapiuose.

Kalbant tiek apie vidinį, tiek išorinį SEO, svarbu pabrėžti, jog abiem atvejais svarbu kokybė, ne kiekybė. Tarkime, svetainėje turėtų būti mažesnis kiekis kokybiško ir įdomaus turinio nei daug bereikšmių tekstų. Tas pats ir su atgalinėmis nuorodomis: jei bus reklamuojamasi kur tik įmanoma, galima sulaukti priešingo rezultato.

Įmonių pardavimas už 949 Lt

įmonių pardavimasKiek kainuoja nusipirkti jau gatavą įsteigtą įmonę? Nevyniokim čia nieko į vatą – 949 litai. Procedūra užtrunka pusę valandos, po kurios į rankas atiduodamas antspaudas, įmonės įsteigimo pažymos kopija ir viskas – belieka tik sulaukti, kol Registrų centras pakeis naujojo savininko duomenis. Sąskaitą išrašyti galima iš karto, kai tik pasirašomi įmonės pirkimo ir pardavimo dokumentai.

Kaip čia taip įmanoma? Viskas gana paprasta. Įmonių pardavimas – normalus verslas. Įmonės parduodamos lygiai taip pat, kaip ir bet kuris turtas – pasirašant pirkimo-pardavimo sutartį. Tai daro įmonių steigimu užsiimančios bendrovės.

Kodėl šis verslas klesti? Priežasčių yra keletas. Pagrindinė – laiko stoka. Nenorite patys pildyti dokumentų ir laukti savaitę, kol įmonė bus įkurta? Neteikia! Tiesiog galima nusipirkti jau įstegtą įmonę ir viskas. Šia paslauga dažniausiai naudojasi jau nebe naujokai versle, puikiai suprantantys, kad įmonės steigimas savo jėgomis yra labai sunkus ir skausmingas procesas, o įmonių pardavimas viską supaprastina iki minimumo. Pradedantieji verslininkai to dar nesupranta, dėl to pradeda steigti įmones patys, o paskui ieško pagalbos…

Įmonės kaina nėra didelė, turint omenyje, kad pačiam steigiant bus sugaišta bent 10 valandų darbo metu. Jei valanda kainuoja bent 100 litų, steigtos įmonės įsigijimas jau atsiperka.

Kita priežastis, dėl kurių įmonių pardavimas toks populiarus – darbas su tarptautiniais prekiniais ženklais. Jei dirbama užsieniui, UAB pavadinimas tampa visiškai nesvarbus. Dėl to neverta sau sukti galvos dėl pavadinimo. Išsirenkate iš sąrašo kokį skambesnį ir viskas. Kalbant su įmonių steigėjais jie dažnai pasakoja, kad kyla nemažai problemų steigiant įmones, kai pavadinimas jau būna užimtas, arba žmogus dar pats neapsisprendęs, kokį pavadinimą jam rinktis. Čia viskas kur kas paprasčiau – patiko, išsirinkau, nusipirkau, dirbu…

Šiuo metu kilo diskusija, kad Valstybinė lietuvių kalbos komisija turės patvirtinti įmonės pavadinimų taisyklingumą prieš ją įsteigiant. Tokiu būdu gali būti užkirstas kelias angliškiems pavadinimams ir prekės ženklams. Verslininkai, kurie ateityje norės steigti į užsienio rinkas orientuotą įmonę, turės pasirinkti lietuvišką pavadinimą, tad gali kilti nemažai nesusipratimų. Tada viena iš išeičių bus nusipirkti jau įsteigtą įmonę su trumpu ir skambiu, nieko nesakančiu pavadinimu. Dabar vyrauja tokia tendencija.

Taip įmonių pardavimas, kaip paslauga, bus aktualus ir artimiausiu metu ateityje.

 

Klientų aptarnavimo paslauga

Šiandien norėčiau pristatyti labai įdomią ir nekasdienišką paslaugą – klientų aptarnavimas telefonu. Šią paslaugą teikia vadinamasis skambučių centras, kuriame prie kompiuterio ir telefono dirba ne vienas žmogus ir atsakinėja į klientų skambučius, patys inicijuoja skambinimą ir pardavimus (telemarketingas – pardavimai telefonu).

Klientų aptarnavimo paslauga yra skirta kiek didesnėms įmonėms, tačiau kai kurios paslaugos tinka visiems. Kam samdyti 5 telemarketingo specialistus, jei juos galima „išsinuomoti“ – ir pigiau, ir efektyviau, nes nereikės atlikinėti daugybės darbų.

Klientų aptarnavimas telefonu dažniausiai yra reikalingas, kai įmonei teikia tam tikras suasmenintas paslaugas. Pavyzdžiui, telekomunikacijų bendrovės turi specialius telefono numerius, kuriais klientai paskambinę gali pasiteirauti apie savo sąskaitas, užsisakyti papildomų paslaugų, spręsti kilusias problemas. Tai ir yra tikroji klientų aptarnavimo telefonu paslauga, kurią teikia specialios įmonės.

Pliusai

Nereikia išlaikyti telemarketingo specialistų nuolatos, jei paslauga yra laikina. Nereikalingas atskirastelemarketingo skyrius su patalpomis, įranga, ryšio, specialiais numeriais ir kitomis išlaidomis.

Telemarketingo specialistai yra jau apmokyti kalbėti ir parduoti paslaugas telefonu, jiems nereikia kursų ir tobulėjimo.

Visas procesas yra automatizuotas ir viskas daroma CRM pagalba. O tai reiškia, kad yra puikios galimybės kaupti „know-how“, daryti ataskaitas, analizuoti problematiką ir t.t.

Aptarnaujama keliomis kalbomis, todėl klientai nejaus nepatogumo dėl kalbos skirtumų.

Minusai

Klientų aptarnavimo paslauga teikiama ne įmonėje, todėl gali kilti komunikacijos sunkumų dėl specialių atvejų – jie bus sprendžiami kiek ilgiau, nei įprastai.

Tas pats skambučių centras gali tuo pačiu metu dirbti ir su konkuruojančiomis paslaugomis, nors ir garantuojamas konfidencialumas.

Klientų aptarnavimas kontroliuojamos paslaugą teikiančios įmonės, o ne užsakovo.

Bet kuriuo atveju, minusų yra pernelyg mažai ir jie per reti, kad būtų galima sakyti, jog klientų aptarnavimo paslauga yra nereikalinga ar netikslinga. Telefono komunikacija išlieka vienu pagrindinių aptarnavimo ir komunikacijos kanalų.

Beje, skambučių centras plečia savo darbo specifiką ir teikia klientų aptarnavimo el. paštu paslaugas. Tai irgi labai reikalinga paslauga, kuri turi eiti kartu ranka rankon su aptarnavimu telefonu. Taip pat naudojami ir specialūs internetinio gyvo aptarnavimo technologiniai sprendimai.

Apie kokią konkrečią įmonę eina kalba? Tai – TELENORDI – skandinaviškų vertybių ir kokybės įmonė.