Tagged paslaugos

Planuojant santechnikos darbus

santechnikos darbu kainaPlanuojant santechnikos darbus aktualu pasidomėti ne tik meistrų taikomais įkainiais, bet ir tais skaičiais, kurie būna  nurodyti prie parduodamų įrenginių.

Santechnikos darbų kaina, priklausomai nuo konkrečių specialistams patikimų uždavinių, gali būti labai įvairi. Reikalingi prietaisai taip pat skiriasi pigumu. Kodėl? Tai suprasti nesudėtinga – pavyzdžiui, didesnis, storesnis radiatorius bus brangesnis nei kompaktiškas.

Skaičiuoti svarbu ir tada, kai ruošiamasi smulkiems darbams, ir tada, kai artėja stambesni procesai. Prijungti radiatorių, sumontuoti dušo įrangą, įrengti vietinę kanalizaciją – kiekvienas iš šių procesų yra savitas, susijęs su specifinėmis žiniomis ir, žinoma, su skirtingomis kainomis.

Darbų apimtis

Santechnikos darbų kaina ypač priklauso nuo apimties. Kuo daugiau visko reikia, kuo ilgiau įrengimas ar remontas trunka, tuo didesnė kaina tikėtina. Puikiai suprantama, kad niekas nedirbs visą dieną už keletą eurų. Taip pat būtų keista, jei už kelių minučių pataisymą iš jūsų pareikalautų poros šimtų eurų. Žinoma, kainas lemia ir prietaisai bei jų detalės.

Darbai mieste ir kaime

Gyvenant bute tikėtinos vienokios santechnikos bėdos, kitokie reikalai esant kaime. Nors nemažai darbų sutampa, tačiau yra ir visiškai skirtingų. Sakykim, bute nereikia įrengti vandentiekio, nes jis ten jau yra. O štai vandentiekio įrengimas kaime – visai tikėtina užduotis.

Dėl gyvenamosios vietos gali kisti ir kaina. Juk nuvykti pas klientą 40 kilometrų atsieina daugiau nei 5 ar 10.

Artėjant žiemai

Klausimai, kuriuos žmonės užduoda meistrams, ypač priklauso nuo metų laiko. Pavyzdžiui, artėjant žiemai svarbos įgauna ne bet kokių, o su šildymo sistema susijusių santechnikos darbų kaina. Tačiau reikėtų prisiminti patarlę, kur minima, jog rogių ruošimo laikas – vasara. Jei nelaukiama iki paskutinės minutės, šildymo sistemos reikalai sutvarkomi efektyviai.

„Perliukai“

Ieškant santechnikos meistrų aptinkama „perliukų“. Kai kurie skelbimai netgi juokingi, kartais sunku ir suprasti, ką norima pasakyti. O klaidos… Na, tai iškart sumažina norą kreiptis.

Planai

Kad planai būtų įgyvendinami sklandžiai, kad santechnikos darbų kaina džiugintų, susisiekus su meistrais reikia paklausti aktualių dalykų – pasiteirauti apie tai, kas atrodo svarbu.

SEO: vidinis ir išorinis

SEOŽmogus gražus turi būti tiek išore, tiek vidumi. Tačiau kokia prasmė, jei niekas to grožio nematytų? Šį pavyzdį analogiškai galima pritaikyti ir interneto svetainėms: svarbu, jog tinklapis atrodytų patrauklus akiai ir informatyvus savo turiniu, tačiau dar reikšmingiau, jog visa tai kažkas pamatytų ir įvertintų. Būtent tokia kryptimi dirba SEO specialistai iš SEOaudit.lt: vykdydami vidinį bei išorinį svetainių pritaikymą paieškos sistemoms.

Vidinis SEO – procesas, apimantis tiek techninius dalykus (programiniai kodai ir panašiai), tiek svetainės turinį. Egzistuoja tam tikros taisyklės, būtinos internetinėms svetainėms. Kuo labiau tinklapis sutvarkytas pagal šias taisykles, tuo jis yra labiau „mėgstamas“ ir „suprantamas“ paieškos sistemų. Paieškos sistemų tikslas – pagal vartotojų pateiktą raktažodį atrinkti kuo tiksliau temą atspindinčią informaciją. Kuo tinklapis techniškai tvarkingesnis, tuo paieškos sistemoje jis užims aukštesnę vietą ir jį aplankys daugiau susidomėjusiųjų. Tačiau reikia nepamiršti svarbiausio dalyko – pagrindinis visų svetainių adresatas yra žmonės, o ne  kompiuterinės programos. Labai svarbu, jog vartotojas, užsukęs į svetainę, rastų kokybišką, svetainės tematiką atspindinčią informaciją, pateiktą patrauklia bei suprantama forma.

Tuo tarpu išorinis SEO galėtų būti pavadintas socialiu bei marketinginiu procesu. Marketinginis dėl to, jog pagrindinis tikslas yra pristatyti svetainę ir pritraukti į ją kuo daugiau potencialių klientų. Socialus – nes tai daroma „išėjus“ iš savos svetainės ribų. Užmezgami partnerystės ryšiai su panašią veiklą vykdančiais subjektais, tarpusavyje keičiamasi atgalinėmis nuorodomis. Reikia pažymėti, jog negalima reklamuotis bet kur: nuoroda, patalpinta miglotos reputacijos tinklapyje gali duoti priešingą efektą nei tikėtasi. Geriausias partneris – žinomos, seniai egzistuojančios svetainės. Taip pat internetinėje erdvėje talpinami straipsniai su integruotomis nuorodomis, užsakovo svetainė pristatoma tos srities forumuose, vykdoma veikla socialiniuose tinklapiuose.

Kalbant tiek apie vidinį, tiek išorinį SEO, svarbu pabrėžti, jog abiem atvejais svarbu kokybė, ne kiekybė. Tarkime, svetainėje turėtų būti mažesnis kiekis kokybiško ir įdomaus turinio nei daug bereikšmių tekstų. Tas pats ir su atgalinėmis nuorodomis: jei bus reklamuojamasi kur tik įmanoma, galima sulaukti priešingo rezultato.

Klientų aptarnavimo paslauga

Šiandien norėčiau pristatyti labai įdomią ir nekasdienišką paslaugą – klientų aptarnavimas telefonu. Šią paslaugą teikia vadinamasis skambučių centras, kuriame prie kompiuterio ir telefono dirba ne vienas žmogus ir atsakinėja į klientų skambučius, patys inicijuoja skambinimą ir pardavimus (telemarketingas – pardavimai telefonu).

Klientų aptarnavimo paslauga yra skirta kiek didesnėms įmonėms, tačiau kai kurios paslaugos tinka visiems. Kam samdyti 5 telemarketingo specialistus, jei juos galima „išsinuomoti“ – ir pigiau, ir efektyviau, nes nereikės atlikinėti daugybės darbų.

Klientų aptarnavimas telefonu dažniausiai yra reikalingas, kai įmonei teikia tam tikras suasmenintas paslaugas. Pavyzdžiui, telekomunikacijų bendrovės turi specialius telefono numerius, kuriais klientai paskambinę gali pasiteirauti apie savo sąskaitas, užsisakyti papildomų paslaugų, spręsti kilusias problemas. Tai ir yra tikroji klientų aptarnavimo telefonu paslauga, kurią teikia specialios įmonės.

Pliusai

Nereikia išlaikyti telemarketingo specialistų nuolatos, jei paslauga yra laikina. Nereikalingas atskirastelemarketingo skyrius su patalpomis, įranga, ryšio, specialiais numeriais ir kitomis išlaidomis.

Telemarketingo specialistai yra jau apmokyti kalbėti ir parduoti paslaugas telefonu, jiems nereikia kursų ir tobulėjimo.

Visas procesas yra automatizuotas ir viskas daroma CRM pagalba. O tai reiškia, kad yra puikios galimybės kaupti „know-how“, daryti ataskaitas, analizuoti problematiką ir t.t.

Aptarnaujama keliomis kalbomis, todėl klientai nejaus nepatogumo dėl kalbos skirtumų.

Minusai

Klientų aptarnavimo paslauga teikiama ne įmonėje, todėl gali kilti komunikacijos sunkumų dėl specialių atvejų – jie bus sprendžiami kiek ilgiau, nei įprastai.

Tas pats skambučių centras gali tuo pačiu metu dirbti ir su konkuruojančiomis paslaugomis, nors ir garantuojamas konfidencialumas.

Klientų aptarnavimas kontroliuojamos paslaugą teikiančios įmonės, o ne užsakovo.

Bet kuriuo atveju, minusų yra pernelyg mažai ir jie per reti, kad būtų galima sakyti, jog klientų aptarnavimo paslauga yra nereikalinga ar netikslinga. Telefono komunikacija išlieka vienu pagrindinių aptarnavimo ir komunikacijos kanalų.

Beje, skambučių centras plečia savo darbo specifiką ir teikia klientų aptarnavimo el. paštu paslaugas. Tai irgi labai reikalinga paslauga, kuri turi eiti kartu ranka rankon su aptarnavimu telefonu. Taip pat naudojami ir specialūs internetinio gyvo aptarnavimo technologiniai sprendimai.

Apie kokią konkrečią įmonę eina kalba? Tai – TELENORDI – skandinaviškų vertybių ir kokybės įmonė.

Paskolos365.com svetainėje paskola išduodama per 15 minučių

Nereikia nė sunkmečio, kad būtų poreikis skolintis nedideles pinigų sumas – žmonės visame pasaulyje tai daro nuolatos jau tūkstančius metų. Paskolos išduodamos labai greitai – vos per keliolika minučių. Visa tai vyksta internetu per specialias interneto svetaines. www.Paskolos365.com yra viena iš daugelio tokių svetainių Lietuvoje, tačiau ji nėra kaip visos. Jos pagrindinės paslaugos yra asmeninė greitoji paskola ir verslo finansavimas.

Paskola, verslo finansavimas

Paskola internetu suteikiama dažniausiai privatiems asmenims. Suvedami pagrindiniai asmens duomenys ir pageidaujama pasiskolinti suma (Paskolos365.com skolina nuo 500 litų iki 3500 litų sumas privatiems asmenims). Toks užsakymas keliauja skolinimo įmonės administratoriui, kuris pagal pateiktus duomenis patikrina, ar žmogus gali skolintis pinigų. Pirmiausiai tikrinamas vadinamasis „juodasis sąrašas“, kuriame įtraukiami visi rizikingi skolinimuisi asmenys – turintys skolų arba negrąžinę skolų laiku kitose kreditų bendrovėse, bankuose, telekominikacijų ir kitų paslaugų įmonėse, kuriose atliekami periodiniai mokėjimai už suteiktas paslaugas. Jei įrašų apie netvarkingai mokėtas skolas nėra, paskola dažniausiai suteikiama per 15 minučių – pervedama norima suma į nurodytą sąskaitą. Aišku, pasirašoma ir sutartis, pagal kurią įsipareigojama paskolą gražinti laiku ir sumokėti nustatyto dydžio paskolos administravimo mokestį.

Visas bendravimas dėl paskolos teikimo vyksta el. paštu arba telefonu, kurie nurodomi pildant paraišką internetu.

Šios išvardintos funkcijos – ne naujiena ir joks išskirtinumas, nes tokiais arba panašiais principais dirba dar 30 greitųjų kreditų bendrovių Lietuvoje. Paskolos365.com tinklalapis turi kitų funkcijų, kurios yra gana naujos ir nematytos Lietuvoje – greitosios paskolos verslui.

Verslo finansavimas yra viena iš pelningiausių paslaugų. Taip pat su verslui paskolintais pinigais mažėja ir rizika, nes bet kuriuo atveju atsako įmonė savo turtu, o ne privatus asmuo, kuris jokio turto gali ir nevaldyti. Lietuvoje verslo finansavimas yra dažniausiai bankų ir kredito unijų rankose, tačiau pamažu atsiranda ir greitieji kreditai verslui. Tai dažniausiai nedideli kreditai, teikiami kaip tradicinės verslo finansavimo paslaugos – kredito linija ir apyvartinių lėšų kreditavimas pradedančiosioms įmonėms.

Paskolos365.com dirba su savo paskolų verslui partneriu Latvijos bendrove Capitalia. Tai jau 5 metus veikianti įmonė, kuri savo kapitalą susikrovė valdydama rizikos fondus ir investuodama į naujus verslus. Verslo finansavimas buvo ir tebėra jos kertinis akmuo, todėl jau antri metai įmonė teikia ir greitųjų greditų verslui paslaugą.

Įdomu tai, kad Capitalia siūlo greitąją paskolą naujoms įmonėms, kurios veikia iki 3 mėnesių. Senesnėms įmonėms nei 3 mėnesiai ši paslauga gali būti neteikiama (skolinamasi 500-5000 litų iki 2 metų laikotarpiui, palūkanos – 0%, bet vėliau žiūrima į įmonės pelningumą. Verslas finansuojamas pagal jo steigėjų charakteristikas ir CV). Kita paslauga yra Greitoji paskola verslui. Tai gali būti ir kredito linijos tipo paslauga, ir apyvartinių lėšų didinimo būdas, nes skolinama nuo 5000 iki 25 000 litų 1 metų laikotarpiui. Palūkanos nefiksuotos – nustatomos pagal konkrečios įmonės veiklą, verslo planą ir riziką. Jei paskola pradedančiajam verslui turėjo sąlygą, kad įmonė būtų įkurta daugiausiai prieš 3 mėnesius, ši paslauga naujai įsikūrusioms įmonėms yra neteikiama. Taip Capitalia tampa finansine partnere tiek pradedančiosioms įmonėms (start-up‘ams), tiek senoms ir patyrusioms įmonėms.

Verslo finansavimas ir asmeninė greitoji paskola yra ne vienintelės sritys, su kuriomis dirba ši Latviško kapitalo bendrovė. Dar viena sritis, kurioje ji jaučiasi stipriai ir užtikrintai yra verslo konsultacijos. Ši sritis puslapyje Paskolos365.com neatsispindi iš viso, nes tokios konsultacijos dažniausiai sutariamos ne internetu, o ilgų susitikimų metu.