Tagged reklama

Turinio rinkodara: kaip padidinti WEB puslapio lankomumą

Kokybiška turinio rinkodaraKiekvienas turintis internetinį puslapį žino, kaip sunku pakviesti lankytojus, kad jie užsuktų ir jeigu ne pirktų, tai bent jau susipažintų su produkcija. Šiuo metu specialistai siūlo labai daug įvairiausių rinkodaros galimybių. Jums tereikia pasirinkti tą, kuri atrodo labiausiai tinkama. Iš visų reklamos galimybių verta išskirti turinio. Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu kokybiškai sutvarkomas internetinis puslapis. Kuo jis labiau tinka klientams – tuo žmonės dažniau užsuks, rekomenduos kitiems ir panašiai.

Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu reklamuojamas turinys turintys konkrečią vertę ir nauda. Orientuojantis į tai, kad paieškų robotai, nors ir yra labai svarbūs, visgi, tampa nebe pagrindinis klientų išlaikymo aspektas. Kokybiška turinio rinkodara gali garantuoti, kad kartą puslapyje buvę asmenys norės ir vėl grįžti. Nes kokybiškas turinys ne tik privilioja, tačiau ir laiko.

Orientuokitės į savo klientus

Skirtingi klientai nori skirtingų dalykų. Kiekvienas atsakingas verslininkas turi dirbti taip, kad jo kliento poreikiai būtų patenkinti. Lygiai taip pat reikia sukurti tokią internetinę svetainę, kurioje pateikiama informacija atitinka suteikiamas paslaugas. Pavyzdžiui, jeigu esate odontologas ir teikiate būtent odontologijos paslaugas, tokiu atveju svarbu, kad Jūsų internetiniame puslapyje būtų daug reikalingos informacijos susijusios su dantų ligomis ir burnos ertmės priežiūra. Jeigu pradėsite talpinti nereikalingą informaciją – žmonės paprasčiausiai neužeis į Jūsų puslapį. Dažniausiai sumažėjęs internetinis srautas lemia ir sumažėjusį klientų skaičių.

Būkite patikimas, kurkite aukštą reputaciją

Jeigu norite būti mėgstamas – draugaukite su savo klientais, rodykite jiems dėmesį. Tapti klientų draugu yra sunku, tačiau įdėjus pastangų – viskas įmanoma. Pirmiausia reikia bandyti susikurti gerą reputaciją apie save. Tai pirmas žingsnis link draugystės. Vėliau galima bandyti ir bičiuliautis.

  • Pirmiausia reikia pasirūpinti, kad Jūsų internetinis puslapis būtų kuo aukštesnėje Google pozicijoje. Geriausiai tai padaryti padeda SEO paslaugos. Kadangi žmonės dažniausiai pasitiki organišką paiešką – SEO ir rekomenduojame.
  • Įvairiuose forumuose galima paskelbti žinutes, kuriose pateikiama teigiama informacija apie Jus. Paprasčiausiai tai padidina reputaciją ir stengiamasi, kad į antrą planą dingtų visi faktai susiję su neigiamai suteiktomis paslaugomis.
  • Reputaciją taip pat didina ir tinkamai valdomi socialiniai tinklai. Kuo jie yra labiau prižiūrimi – tuo ir žmonės labiau pasitiki gauta produkcija.

Aukštos reputacijos kūrimas susideda iš daugelio veiksnių. Jeigu pasisamdysite savo srities specialistus – jie prižiūrės visas sritis ir taip pavyks gauti geresnį rezultatą.

Kokybė, o ne kiekybė

Turinio rinkodara orientuojasi į kokybiškai pateiktą informaciją, tinkamai pasirinktus paveiksliukus, į konkrečias žinias, kurios potencialiai gali būti reikalingos klientui. Daugiau nebūtinai reiškia geriau. Svarbiausia, kad visas pateikiamas turinys būtų kokybiškas.

  • Tekstai turi atitikti suteikiamas paslaugas.
  • Reikia vengti rašybos klaidų.
  • Valdymo forma turi būti paprasta.
  • Naršymas turi būti patogus ir greitas.
  • Rekomenduojama sukurti užklausų formas, kad būtų galima greitai parašyti konkrečiu adresu.

Geras turinys gali net padėti parduoti. Svarbiausia tinkamai apgalvoti ir įvertinti smulkmenas, kurios kartu ir formuoja visumą.

Turinio rinkodara kartais gali būti net efektyvesnis būdas pritraukti ir išlaikyti klientus nei kitos reklamos galimybės, kaip kad Google AdWords arba SEO paslaugos. Žinoma, pačioje pradžioje rekomenduojama susitvarkyti turinį, o paskui pasinaudoti kuria nors viena iš aukščiau paminėtų reklamos galimybių. Kuomet puslapis taps žinomas – žmonės į š užsuks dėl žinomumo.

Kiekvienas verslas gali būti žinomesnis ir labiau mėgstamas. Paprasčiausiai reikia įdėti pastangų, kad pavyktų pasiekti tokį rezultatą.

Reklamele.lt – būdas pareklamuoti savo verslą nemokamai

Sutikite, būdų reklamuoti savo verslą yra devynios galybės. Kad tik laiko būtų… Deja, dažnai reklamos imasi pats įmonės vadovas po darbo arba savaitgaliais. Tokie metodai gali būti veiksmingi, jei tik žinote, kur ir kaip reklamuotis. Reklamele.lt yra vienas iš tokių puslapių.

reklamele.lt

Reklamele.lt galima reklamuoti tiek savo įmonę, tiek konkrečias paslaugas ar akcijas. Pirmiausiai, užsiregistruojame. Registracija paprasta ir kaip visada užtrunka iki 5 minučių. Tada užpildome įmonės informaciją. Dar 5 minutės. Likusias 5 minutes paskiriame trumpam akcijos pristatymui. Aišku, geriausiai pateikti ir kainą, taip lankytojas iš karto matys, kas jam yra siūloma ir galės pasidomėti daugiau. Registruojantis Reklamele.lt puslapyje nepamirškite savo įmonės logotipo arba asociatyvios nuotraukos. Pilkas standartinis paveikslėlis su R raide neatrodo labai estetiškai šalia jūsų informacijos.

Kodėl reklamuotis tokiuose puslapiuose kaip Reklamele.lt (jų Lietuvoje yra 10-20), yra gerai:

  • Sugaištate itin mažai laiko skelbdami savo duomenis ir kurdami įmonės pristatymą;
  • Galite pristatyti konkrečias nuolaidas ir akcijas su kainomis;
  • Populiarinate savo prekės ženklą internete;
  • Gaunate tikslinių lankytojų auditoriją, kuri atėjo per paiešką arba jūsų veiklos kategoriją;
  • Iš karto reklamuojami įmonės kontaktai, raginama susisiekti;
  • Gauta atgalinė nuoroda padeda pozicijoms paieškose;
  • Sukurtas įmonės profilis randamas šalia jūsų puslapio (tai aktualu, jei jūsų įmonės pavadinimas yra bendrinis ir nemažai rezultatų yra irgi bendriniai).
  • Iš karto galite parašyti žinutę, susisiekti įmonės kontaktais.

Galima dar pavardinti teigiamų dalykų, tačiau pakaks apie juos. Gal yra neigiamų?

Pats faktas, kad jau užsiregistravote yra teigiamas. Neigiamas dalykas yra per dideli jūsų pačių lūkesčiai. Jei tikitės, kad nemokamame verslo kataloge lankosi milijonas lankytojų, kurie nuolatos jums skambina ar rašo el. laiškus, klystate. Lankytojai Lietuvoje yra labai atsargūs, domisi ne tik jumis, bet ir konkurentais, todėl didelio srauto nesitikėkite.

Kitą neigiamą dalyką galite susikurti tik patys – neatnaujinamą informaciją. Jei po metų vis dar vykdote tą pačią akciją – puiku, tačiau, jei nebe, gali tekti atlaikyti nemalonių skambučių ar laiškų antplūdį, kai pasakysite, jog kažkur internete reklamuojama nuolaida nebegalioja. Dėl to reikia atnaujinti informaciją nuolatos, stengtis išsiskirti iš konkurentų tekstine ir vaizdine informacija.

Reklamele.lt yra jaunas ir perspektyvus verslo katalogas. Išbandykite jau dabar!

 

 

SEO: vidinis ir išorinis

SEOŽmogus gražus turi būti tiek išore, tiek vidumi. Tačiau kokia prasmė, jei niekas to grožio nematytų? Šį pavyzdį analogiškai galima pritaikyti ir interneto svetainėms: svarbu, jog tinklapis atrodytų patrauklus akiai ir informatyvus savo turiniu, tačiau dar reikšmingiau, jog visa tai kažkas pamatytų ir įvertintų. Būtent tokia kryptimi dirba SEO specialistai iš SEOaudit.lt: vykdydami vidinį bei išorinį svetainių pritaikymą paieškos sistemoms.

Vidinis SEO – procesas, apimantis tiek techninius dalykus (programiniai kodai ir panašiai), tiek svetainės turinį. Egzistuoja tam tikros taisyklės, būtinos internetinėms svetainėms. Kuo labiau tinklapis sutvarkytas pagal šias taisykles, tuo jis yra labiau „mėgstamas“ ir „suprantamas“ paieškos sistemų. Paieškos sistemų tikslas – pagal vartotojų pateiktą raktažodį atrinkti kuo tiksliau temą atspindinčią informaciją. Kuo tinklapis techniškai tvarkingesnis, tuo paieškos sistemoje jis užims aukštesnę vietą ir jį aplankys daugiau susidomėjusiųjų. Tačiau reikia nepamiršti svarbiausio dalyko – pagrindinis visų svetainių adresatas yra žmonės, o ne  kompiuterinės programos. Labai svarbu, jog vartotojas, užsukęs į svetainę, rastų kokybišką, svetainės tematiką atspindinčią informaciją, pateiktą patrauklia bei suprantama forma.

Tuo tarpu išorinis SEO galėtų būti pavadintas socialiu bei marketinginiu procesu. Marketinginis dėl to, jog pagrindinis tikslas yra pristatyti svetainę ir pritraukti į ją kuo daugiau potencialių klientų. Socialus – nes tai daroma „išėjus“ iš savos svetainės ribų. Užmezgami partnerystės ryšiai su panašią veiklą vykdančiais subjektais, tarpusavyje keičiamasi atgalinėmis nuorodomis. Reikia pažymėti, jog negalima reklamuotis bet kur: nuoroda, patalpinta miglotos reputacijos tinklapyje gali duoti priešingą efektą nei tikėtasi. Geriausias partneris – žinomos, seniai egzistuojančios svetainės. Taip pat internetinėje erdvėje talpinami straipsniai su integruotomis nuorodomis, užsakovo svetainė pristatoma tos srities forumuose, vykdoma veikla socialiniuose tinklapiuose.

Kalbant tiek apie vidinį, tiek išorinį SEO, svarbu pabrėžti, jog abiem atvejais svarbu kokybė, ne kiekybė. Tarkime, svetainėje turėtų būti mažesnis kiekis kokybiško ir įdomaus turinio nei daug bereikšmių tekstų. Tas pats ir su atgalinėmis nuorodomis: jei bus reklamuojamasi kur tik įmanoma, galima sulaukti priešingo rezultato.

Reklama internetu – kas tai?

Vis dažniau ir dažniau smulkusis verslas domisi internetu. Vienas klientas pasakojo, kad jo potenciali klientė bobutė iš nedidelio miestelio pirmiausiai paklausė, ar jie pirmoje vietoje Gūglėje? Kai išgirdo atsakymą, kad dar ne, atsisakė bendradarbiauti… Kaip bobutei kilo tokios mintys? Labai paprastai. Ji pasiskaitė kažkur, kad būti google pirmose vietose reiškia labai gerai, ten būna tik patikimiausi ir geriausi paslaugos teikėjai. Aišku, jai galėjo papasakoti ir vaikaičiai, tačiau faktas yra toks – internetu naudojasi dauguma smulkiųjų verslininkų, tad paaiškinti, kas yra web reklama yra labai svarbu.

WEB reklama arba interneto reklama yra tik viena iš rinkodaros strategijos dalių. Tai informacijos apie savo prekes ar paslaugas paskelbimas kuo platesnei interneto vartotojų auditorijai. Lietuvoje internetu naudojasi apie 1,4 mln. Žmonių bent kartą per mėnesį, todėl teorinė auditorija yra labai didelė.

Reklama internetu yra skirstoma į kelias rūšis:

  1. Vaizdinė reklama – tai įvairios iliustracijos, video klipai, reklaminės antraštės ir animacija – priemonės reklaminę informaciją apie prekę ir paslaugą perteikiančios vizualiai.
  2. Tekstinė reklama – tai įvairūs tekstai ir nuorodos į paslaugos ar prekės aprašymą ar pirkimo puslapį.
  3. Socialinė reklama – tai viešos arba asmeninės rekomendacijos tam tikrų internete besiburiančių bendruomenių nariams. Interneto bendruomenės yra forumai ir socialinių tinklų draugų ratai bei įvairūs puslapiai.

Pagal savo efektyvumą reklama internetu yra kur kas efektyvesnė, nei tradicinės rinkodaros priemonės, jei daroma protingai ir tiksliai žinant auditoriją.

Pavyzdžiui, socialiniuose tinkluose jaunimui pateikiama informacija apie ryškių spalvų rankines ir kuprines yra kur kas efektyvesnė, nei per TV transliuojama tokių rankinių reklama.

Reklama internetu gali būti nemokama ir mokama. Nemokama reklama nereiškia, kad ji neprofesionali. Internete tiesiog daugiau priemonių ir būdų tokiai nemokamai reklamai kurti ir leisti, nes turinys yra formuojamas paties vartotojo (antrosios kartos žiniatinklio – Web 2.0 principas). Paruošti ir išpublikuoti keletą reklaminių straipsnių gali bet kas. Tai nieko nekainuoja.

Mokama reklama yra verslas, tad ją užsisakydami tikitės, kad ji atsipirks. Dėl to geriausiai mokamą reklamą patikėti profesionalams, kurie tuo užsiima „nuo-iki“.

Ar reklamą internetu gali daryti bet kas? Tikrai taip. Tai visiems prieinamas būdas reklamuotis. Reikia tik pasidomėti, kur ir kaip tai galima padaryti arba paklausti patarimo.

Supermodels modelių agentūra

Modelių agentūra yra specifinė įmonė, specifiniame – grožio versle. Norėčiau pristatyti geriausią Lietuvoje modelių agentūrą Supermodels.

Pirmiausiai reiktų paaiškinti, ką ir kaip modelių agentūros veikia. Tai vadybinio tipo įmonė, kurios pagrindinis darbas yra atrasti talentingus modelius, juos apmokyti ir surasti jiems užsakymų savo turimų kontaktų pagalba, taip pat juos tinkamai pareklamuoti tam tikrose srityse – fotografams, reklamos agentūroms ir video reklamos kūrėjams, renginių organizatoriams ir mados namams, pristatantiems savo kolekcijas tiek ant podiumo, tiek kitomis priemonėmis.

Supermodels modelių agentūra daro viską ir dar daugiau, dėl to ji ir laikoma geriausia Lietuvoje šiuo metu. Kaip ir bet kuriame versle, rinkos lyderis yra nusakomas pagal darbus, pasiekimus, vertybes ir įtaką visuomenei. Supermodels darbo patirtis – labai įvairi ir ilga. 2001 metais agentūra buvo įkurta. Per 10 metų buvo atrasta nemažai šiuo metu Lietuvą garsinančių modelių, užmegzta daug naudingų kontaktų su pasaulinio lygio mados namai ir modelių tinklais, per kuriuos užsakovai ieško tinkamų veidų. Į tokią įmonę atėjęs jaunas modelis bus garantuotas, kad dirba su savo srities profesionalais ir puikius kontaktus visame pasaulyje turinčiais žmonėmis.

Supermodels agentūra modelius atrinkinėja „iš gatvės“. Ne, gatvėje gražių merginų niekas negaudo – jos pačios ateina į agentūros puslapį ir palieka savo kontaktinius duomenis, tada yra kviečiamos į kastingus – modelių atrankas, kur gali parodyti savo graciją ir grožį. Kaip ir daugelis kitų tarptautiniu lygiu dirbančių agentūrų, taip ir ši turi atskirą skyrių naujų veidų paieškai. Merginos modelio karjerą gali pradėti nuo 14 metų, tad kas metai sulaukiama po kelis šimtus naujų kandidačių. Pasiseka tikrai ne visoms, nes reikia turėti tam tikrų savybių, kurias mato profesionalai.

Supermodels agentūra turi savo modelių mokyklą, kurioje mokoma modelių amato – kaip vaikščioti, pozuoti, elgtis, prižiūrėti save, rengtis ir t.t. Tai labai svarbūs kursai, nes modelių neruošia jokia kolegija.

Viena iš svarbiausių priežasčių, dėl ko lyderis laikomas lyderiu yra įtaka visuomenei. Lietuvoje yra daugybė puikių bendrovių, bet jos taip ir lieka nežinomos, nes dirba tik savam ratui, o visuomenei neduoda nieko. Visų pirma, ką verslas gali duoti plačiosioms masėms yra specifinė informacija, pateikta žmoniška kalba. Supermodels tai suprato puikiai ir pradėjo leisti internetinį žurnalą Jurgita.com. Vėliau šio žurnalo pagrindu pradėjo eiti ir popierinis žurnalas „Jurgita“, kurio specifika – grožio industrija. Toks visuomenės švietimas rodo itin aukštą modelių agentūros lygį ir pasitikėjimą savimi, taip pat norą investuoti į ne visai šiuo metu pelningą verslą (popierinei žiniasklaidai sunkiai sekasi).

Du biurai Viliuje ir Kaune taip pat rodo, kad dirbama profesionaliai ir siekiama ilgalaikių tikslų. Taigi, jei ruošiatės tapti modeliu, geriausiai pradėti nuo Supermodels.lt.