Tagged SEO paslaugos

Turinio rinkodara: kaip padidinti WEB puslapio lankomumą

Kokybiška turinio rinkodaraKiekvienas turintis internetinį puslapį žino, kaip sunku pakviesti lankytojus, kad jie užsuktų ir jeigu ne pirktų, tai bent jau susipažintų su produkcija. Šiuo metu specialistai siūlo labai daug įvairiausių rinkodaros galimybių. Jums tereikia pasirinkti tą, kuri atrodo labiausiai tinkama. Iš visų reklamos galimybių verta išskirti turinio. Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu kokybiškai sutvarkomas internetinis puslapis. Kuo jis labiau tinka klientams – tuo žmonės dažniau užsuks, rekomenduos kitiems ir panašiai.

Turinio rinkodara – tai procesas, kurio metu reklamuojamas turinys turintys konkrečią vertę ir nauda. Orientuojantis į tai, kad paieškų robotai, nors ir yra labai svarbūs, visgi, tampa nebe pagrindinis klientų išlaikymo aspektas. Kokybiška turinio rinkodara gali garantuoti, kad kartą puslapyje buvę asmenys norės ir vėl grįžti. Nes kokybiškas turinys ne tik privilioja, tačiau ir laiko.

Orientuokitės į savo klientus

Skirtingi klientai nori skirtingų dalykų. Kiekvienas atsakingas verslininkas turi dirbti taip, kad jo kliento poreikiai būtų patenkinti. Lygiai taip pat reikia sukurti tokią internetinę svetainę, kurioje pateikiama informacija atitinka suteikiamas paslaugas. Pavyzdžiui, jeigu esate odontologas ir teikiate būtent odontologijos paslaugas, tokiu atveju svarbu, kad Jūsų internetiniame puslapyje būtų daug reikalingos informacijos susijusios su dantų ligomis ir burnos ertmės priežiūra. Jeigu pradėsite talpinti nereikalingą informaciją – žmonės paprasčiausiai neužeis į Jūsų puslapį. Dažniausiai sumažėjęs internetinis srautas lemia ir sumažėjusį klientų skaičių.

Būkite patikimas, kurkite aukštą reputaciją

Jeigu norite būti mėgstamas – draugaukite su savo klientais, rodykite jiems dėmesį. Tapti klientų draugu yra sunku, tačiau įdėjus pastangų – viskas įmanoma. Pirmiausia reikia bandyti susikurti gerą reputaciją apie save. Tai pirmas žingsnis link draugystės. Vėliau galima bandyti ir bičiuliautis.

  • Pirmiausia reikia pasirūpinti, kad Jūsų internetinis puslapis būtų kuo aukštesnėje Google pozicijoje. Geriausiai tai padaryti padeda SEO paslaugos. Kadangi žmonės dažniausiai pasitiki organišką paiešką – SEO ir rekomenduojame.
  • Įvairiuose forumuose galima paskelbti žinutes, kuriose pateikiama teigiama informacija apie Jus. Paprasčiausiai tai padidina reputaciją ir stengiamasi, kad į antrą planą dingtų visi faktai susiję su neigiamai suteiktomis paslaugomis.
  • Reputaciją taip pat didina ir tinkamai valdomi socialiniai tinklai. Kuo jie yra labiau prižiūrimi – tuo ir žmonės labiau pasitiki gauta produkcija.

Aukštos reputacijos kūrimas susideda iš daugelio veiksnių. Jeigu pasisamdysite savo srities specialistus – jie prižiūrės visas sritis ir taip pavyks gauti geresnį rezultatą.

Kokybė, o ne kiekybė

Turinio rinkodara orientuojasi į kokybiškai pateiktą informaciją, tinkamai pasirinktus paveiksliukus, į konkrečias žinias, kurios potencialiai gali būti reikalingos klientui. Daugiau nebūtinai reiškia geriau. Svarbiausia, kad visas pateikiamas turinys būtų kokybiškas.

  • Tekstai turi atitikti suteikiamas paslaugas.
  • Reikia vengti rašybos klaidų.
  • Valdymo forma turi būti paprasta.
  • Naršymas turi būti patogus ir greitas.
  • Rekomenduojama sukurti užklausų formas, kad būtų galima greitai parašyti konkrečiu adresu.

Geras turinys gali net padėti parduoti. Svarbiausia tinkamai apgalvoti ir įvertinti smulkmenas, kurios kartu ir formuoja visumą.

Turinio rinkodara kartais gali būti net efektyvesnis būdas pritraukti ir išlaikyti klientus nei kitos reklamos galimybės, kaip kad Google AdWords arba SEO paslaugos. Žinoma, pačioje pradžioje rekomenduojama susitvarkyti turinį, o paskui pasinaudoti kuria nors viena iš aukščiau paminėtų reklamos galimybių. Kuomet puslapis taps žinomas – žmonės į š užsuks dėl žinomumo.

Kiekvienas verslas gali būti žinomesnis ir labiau mėgstamas. Paprasčiausiai reikia įdėti pastangų, kad pavyktų pasiekti tokį rezultatą.

Ekspertai apie Google AdWords: ką privalome žinoti?

Google AdWordsSkirtingos reklamos formos padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų – plėsti potencialių klientų gretas ir didinti pardavimus. Tiesa, itin didelė reklamos kanalų pasiūla verčia susimąstyti – kaip pasirinkti tikslingiausią investicinį kelią, kuris padės siekti geriausių rezultatų?

Niekam nebekyla abejonių – sparčiai populiarėjantys internetiniai reklamos kanalai nenuginčijamai užima lyderio pozicijas verslo rinkoje. Nesvarbu, ar verčiatės internetine prekyba, ar jūsų verslas vykdomas stacionariose prekybos vietose, internetinė reklama padės pasiekti verslo aukštumų. Vienas svarbiausių reklamos kanalų – Google AdWords reklama, užtikrinanti efektyviausius rezultatus. Kad suvoktumėme minėtojo kanalo naudą, visų pirma žvilgsnį kreipkime į sudėtingą Google sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje minėtąja paieškos sistema naudojasi daugiau nei 85 proc. interneto vartotojų, t. y. potencialūs jūsų pirkėjai, ieškodami juos dominančios paslaugos ar prekes, visų pirma atsidaro Google langą ir į paieškos laukelį suveda juos dominančią raktinę frazę. Sistema pateikia konkrečią užklausą atitinkančius rezultatus. Šioje vietoje būtina atkreipti dėmesį į vartotojų įpročius – didžioji dalis žmonių apsiriboja pirmaisiais Google sistemos puslapiais, tai reiškia, kad jei informacija apie jūsų įmone pateikta trečiame ar tolimesniame sistemos puslapyje, greičiausiai, klientai jūsų neras. Google AdWords reklama minėtąją problemą išsprendžia akimirksniu – informacija apie jūsų paslaugas ar prekes yra pateikiama geriausioje, t. y. matomiausioje, pirmojo paieškos sistemos puslapio vietoje.

Vienas didžiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema. Pirmiausia, jūs mokate tik už potencialius klientus, kurie susidomi jūsų skelbimu, t. y. paspaudžia siūlomą nuorodą ir apsilanko jūsų svetainėje. Tai reiškia, kad jums nereikia mokėti už skelbimo peržiūras, tačiau jūsų vardas matomas visiems interneto vartotojams – net ir tiems, kurie nepaspaudžia pateiktos nuorodos. Kitaip sakant, jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas didėja be jokių papildomų investicijų.

Dar vienas privalumas – tikslios statistikos generavimas. Užsakę reklamą, galėsite tyrinėti bendrąją rinką ir individualius savo svetainės duomenis, vertinti lankytojų elgesį ir užklausas. Tai vienas lengviausių būdų, leidžiančių įvertinti konkurencijos sąlygas ir ieškoti efektyviausių priemonių numatyto tikslo siekimui. Siekiantiems geriausio rezultato, visais atvejais rekomenduojama bendradarbiauti su šios srities specialistais. Netikslingai vykdoma Google AdWords reklama padidins klientų srautą, tačiau realių pardavimų rodikliai nesikeis, tuo tarpu internetinės rinkodaros profesionalai išanalizuos jūsų svetainę, siūlomas prekes ir paslaugas, padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius, užsakys reklamą Google kanale, vertins statistinius rodiklius ir padės priimti efektyviausius sprendimus.

Kas yra SEO paslaugos? Trumpas paaiškinimas žmonių kalba

SEODažnai IT specialistai ar rinkodarininkai žongliruoja šiuo metu populiaria fraze SEO paslaugos, tačiau vis dar yra verslininkų ar tinklalapių savininkų, kurie tik viena ausimi girdėję apie SEO ir iš ties nesupranta kas tai yra ir kam tai reikalinga. Tad trumpai pakalbėsime apie SEO.

SEO optimizacija yra veiksmų seka leidžianti pasiekti aukštesnę poziciją tarp paieškos sistemos rezultatų. Tai itin svarbu norint pritraukti kuo daugiau potencialių klientų į savo internetinę svetainę. Kitaip, jei potencialus klientas į paieškos sistemos laukelį įvedė frazę susijusią su jūsų teikiamomis paieškomis, jūs norėtumėte, jog tarp pirmų jam rodomų rezultatų būtų jūsų tinklalapis. SEO paslaugos susideda iš trijų etapų.

Pirmas etapas: atliekamas SEO tyrimas ir analizė. Išrenkami ir išanalizuojami raktiniai žodžiai, kurie atitinka verslo veiklos sritį bei yra labiausiai ieškomi interneto vartotojų. Tiksliniai raktažodžiai atveda tikslinę auditoriją į jūsų tinklalapį, tad svarbu juos tinkamai parinkti. Taip pat svarbi konkurentų SEO analizė – visuomet reikia žinoti ką veikia konkurentai, kad būtų galima juos aplenkti.

Antras etapas: vidinė SEO optimizacija. Tai techninės tinklalapio dalies sutvarkymas siekiant, kad tinklalapis būtų gerai indeksuojamas paieškos sistemų. Atsižvelgiant į atliktos raktažodžių analizės rezultatus sutvarkomi, perrašomi arba papildomi tinklalapio tekstai, optimizuojama tinklalapio nuorodų struktūra, paveikslėliai ir atliekami kiti būtini veiksmai.

Trečias ir svarbiausias etapas: išorinė SEO optimizacija. Kuo daugiau svarbių ir pasitikėjimą turinčių žmonių kalba apie įvykį ar reiškinį – tuo labiau į jį atkreipiamas dėmesys ir kyla susidomėjimas. Ta pati žmonių „apkalbų“ analogija taikoma ir paieškos sistemose – kuo daugiau kokybiškų atgalinių nuorodų nukreipta į jūsų tinklalapį – tuo aukštesnę poziciją paieškos sistemose galite išsikovoti. Tačiau reiktų pabrėžti, jog reikalingos kokybiškos nuorodos iš tinklalapių turinčių aukštus reitingus.

SEO optimizacija yra ilgalaikė investicija duodanti realią naudą ilgą laiką, priešingai nei reklama, kuri nustoja vesti klientus vos tik baigiasi reklamos laikas. SEO paslaugos leidžia rezultatais mėgautis daug ilgiau, o nuolat skiriant laiko optimizavimui, pirma vieta tarp paieškos rezultatų garantuota ilgam laikui.

SEO: vidinis ir išorinis

SEOŽmogus gražus turi būti tiek išore, tiek vidumi. Tačiau kokia prasmė, jei niekas to grožio nematytų? Šį pavyzdį analogiškai galima pritaikyti ir interneto svetainėms: svarbu, jog tinklapis atrodytų patrauklus akiai ir informatyvus savo turiniu, tačiau dar reikšmingiau, jog visa tai kažkas pamatytų ir įvertintų. Būtent tokia kryptimi dirba SEO specialistai iš SEOaudit.lt: vykdydami vidinį bei išorinį svetainių pritaikymą paieškos sistemoms.

Vidinis SEO – procesas, apimantis tiek techninius dalykus (programiniai kodai ir panašiai), tiek svetainės turinį. Egzistuoja tam tikros taisyklės, būtinos internetinėms svetainėms. Kuo labiau tinklapis sutvarkytas pagal šias taisykles, tuo jis yra labiau „mėgstamas“ ir „suprantamas“ paieškos sistemų. Paieškos sistemų tikslas – pagal vartotojų pateiktą raktažodį atrinkti kuo tiksliau temą atspindinčią informaciją. Kuo tinklapis techniškai tvarkingesnis, tuo paieškos sistemoje jis užims aukštesnę vietą ir jį aplankys daugiau susidomėjusiųjų. Tačiau reikia nepamiršti svarbiausio dalyko – pagrindinis visų svetainių adresatas yra žmonės, o ne  kompiuterinės programos. Labai svarbu, jog vartotojas, užsukęs į svetainę, rastų kokybišką, svetainės tematiką atspindinčią informaciją, pateiktą patrauklia bei suprantama forma.

Tuo tarpu išorinis SEO galėtų būti pavadintas socialiu bei marketinginiu procesu. Marketinginis dėl to, jog pagrindinis tikslas yra pristatyti svetainę ir pritraukti į ją kuo daugiau potencialių klientų. Socialus – nes tai daroma „išėjus“ iš savos svetainės ribų. Užmezgami partnerystės ryšiai su panašią veiklą vykdančiais subjektais, tarpusavyje keičiamasi atgalinėmis nuorodomis. Reikia pažymėti, jog negalima reklamuotis bet kur: nuoroda, patalpinta miglotos reputacijos tinklapyje gali duoti priešingą efektą nei tikėtasi. Geriausias partneris – žinomos, seniai egzistuojančios svetainės. Taip pat internetinėje erdvėje talpinami straipsniai su integruotomis nuorodomis, užsakovo svetainė pristatoma tos srities forumuose, vykdoma veikla socialiniuose tinklapiuose.

Kalbant tiek apie vidinį, tiek išorinį SEO, svarbu pabrėžti, jog abiem atvejais svarbu kokybė, ne kiekybė. Tarkime, svetainėje turėtų būti mažesnis kiekis kokybiško ir įdomaus turinio nei daug bereikšmių tekstų. Tas pats ir su atgalinėmis nuorodomis: jei bus reklamuojamasi kur tik įmanoma, galima sulaukti priešingo rezultato.