Tagged treniruotės

Taktiniais sprendimais paremta Krav Maga savigynos sistema

Pasaulyje gerai žinoma Krav Maga sistema Lietuvoje dar nėra plačiai paplitusi. Tai savigynai skirta sistema, kuri sukurta taip, kad būtų lengvai ir greitai įsisavinama, efektyviai taikoma net ir neturint ypatingo fizinio pasirengimo. Krav Maga sistema buvo naudojama specialiųjų pajėgų karių, jos elementai taip pat pastebimi ir kitose kovos technikose arba yra lengvai pritaikomi, susiklosčius įvairioms situacijoms.

Lietuvoje Krav Maga sistemos moko sporto klubo „Tvirtoji uola“ instruktoriai, kurie yra savo srities profesionalai, turintys ilgametę patirtį ir gerai išmanantys Krav Maga filosofiją. Sporto klubas „Tvirtoji uola“ yra oficialus Krav Maga Haim Zut asociacijos narys, todėl pasirinkę treniruotis čia būsite garantuoti, jog įgūdžius išugdysite pagal tikrąją Krav Maga techniką.

Krav Maga iš kitų kovos menų išsiskiria treniruočių efektyvumu ir universalumu. Tai geriausia gynybos technika, kuri yra tinkama tiek vyrams, tiek moterims. Krav Maga treniruotės padeda išvengti sužalojimų ir greitai neutralizuoti užpuoliką. Treniruodamiesi išmoksite efektyviai pasinaudoti kūno refleksais ir nuo gynybinės pozicijos greitai pereiti prie atakos, taip pat sužinosite pažeidžiamiausias kūno vietas. Krav Maga suteiktos žinios ir įgūdžiai nėra skirti užpulti ar sužaloti, tai savigynos technika, kuri, priešingai nei kiti kovos menai, yra lengvai pritaikoma realiose praktinėse situacijose.

Kaip kovos sistema Krav Maga buvo sumodeliuota meistro Imi ir naudota treniruoti Izraelio kariams, smogiamųjų jėgų struktūroms, specialiųjų pajėgų kariams ir pareigūnams. Krav Maga technikos populiarumą lėmė esminiai principai, kurie verčia būti pasiruošus blogiausiam scenarijui, per itin trumpą laiką apsiginti ir neutralizuoti užpuoliką, pasinaudoti refleksyviomis kūno funkcijas ir išvengti sužeidimų. Sporto klube jūs išmoksite jau patobulintos Krav Maga technikos, kuri buvo specialiai pritaikyta paprastiems žmonėms, orientuota į galimas kasdienes situacijas, kai susiduriama su užpuoliku.

Be fizinių gebėjimų treniravimo ir tikslumo lavinimo, Krav Maga treniruotės naudingos ir psichologiniu požiūriu. Šios technikos žinios suteikia pasitikėjimo savo jėgomis bet kokioje situacijoje, padeda efektyviai įveikti stresą, valdyti emocijas. Krav Maga treniruotės sporto klube „Tvirtoji uola“ daugeliui suteikia ne tik praktinių įgūdžių, bet tampa ir maloniu laisvalaikio praleidimo būdu, hobiu. Krav Maga treniruotės tinka ir vaikams, sporto klube jie gali patobulinti savo bendravimo įgūdžius, išmokti bendrauti ir susirasti draugų, nes treniruojamasi grupėmis.

Dabar Krav Maga yra moderni, praktiška ir, matyti, laiko patikrinta sistema, kuri pritaikyta naudoti kasdieniame gyvenime, kuriame pilna žiaurių įvykių bei smurto. Sistema pasižymi paprastumu, ko ir buvo siekiama nuo pat jos sukūrimo, taip pat logišku požiūriu, leidžiančiu per patį optimaliausią laiką priimti pačius efektyviausius strateginius sprendimus bei panaudoti juos savigynai.

Krav Maga treniruočių metu jūs galėsite geriau pažinti save ir savo kūną, todėl tai gali tapti rimta motyvacija pakeisti savo mitybos ar gyvenimo įpročius, jei jau seniai apie tai galvojate. Kūnas ir protas yra neatsiejami dalykai, todėl Krav Maga treniruotės padės ne tik sustiprėti fiziškai, bet ir siekti dvasinio tobulėjimo. Sporto klube besitreniruojantys sužino ir išmoksta taikyti Krav Maga principus, kurie padeda vengti bereikalingų konfliktų, kontroliuoti protą ir veikti tinkamai. Šią patirtį nesunku pritaikyti tiek kasdienybėje, tiek darbe ar versle ir kitose gyvenimo srityse. Krav Maga į sportą priverčia pažvelgti giliau – kaip ir daugelis senųjų kovos menų, Krav Maga sistema yra paremta dvasine kovotojo (šiuo atveju – besiginančiojo) būsena, kuri ir yra svarbiausia pakliuvus į konfrontaciją.

Maisto papildai

Maisto papildai – blogis ar būdas mūsų organizmą priversti atiduoti daugiau energijos? Šis klausimas kankina visuomenę jau seniai, todėl reiktų žinoti daugiau faktų, o ne gandų apie maisto papildus ir jų vartojimą. Mūsų gyvenimo būdas 21 amžiuje yra visiškai kitoks, nei prieš kelis šimtus metų, todėl mūsų organizmai nebepajėgūs pagaminti reikiamo kiekio tam tikrų medžiagų. Taip atsirado poreikis gerti vitaminus, vartoti įvairias medžiagas, padedančias mūsų organizmui. Tai maisto papildai, medikamentai, kiti preparatai. Pristatysime keletą iš jų.

Kreatinas

l-karnitinas

Tai natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas, tačiau jo paprasčiausiai nepakanka. Sportuojant visa jėga energija išnaudojama labai greitai, todėl reikalingi papildomi energijos šaltiniai. Kreatinas yra vienas iš jų. Preparatai su kreatinu vartojami prieš sportuojant. Treniruotės metu išsiskiria didesnis energijos kiekis, todėl tampate ištvermingesni, greitesni, stipresni, tačiau tik trumpam laikui. Trumpalaikis poveikis yra gerai treniruojantis, metant svorį, auginant raumenis. Kreatino turintys maisto papildai nėra narkotikai ar steroidai, nes kreatinas yra natūrali medžiaga, kurią gamina mūsų pačių organizmas (kaip ir L-karnitinas). Kodėl turėtume vartoti kreatiną miltelių pavidalu, ar negalima jo pasiimti iš maisto medžiagų? Galima gauti kreatino iš tam tikrų maisto medžiagos. Problema tik ta, kad maisto reikia labai daug. Pavyzdžiui vienas šaukštelis kreatino papildo atitinka 2-3 kilogramus žalios mėsos per dieną. Ką rinksitės – susintetintą papildą ar 3 kilogramus žalios mėsos be jokių prieskonių?.. Vartojant kreatiną reikia gerti daug vandens, nes jis sukelia dehidrataciją. Yra dar ir kitų retų šalutinių poveikių, kuriuos sukelia neteisingas dozavimas ir vartojimas, todėl būtina labai nuodugniai įsigilinti į vartojimo sąlygas. Tas pats principas taikomas visiems maisto papildams sportuojantiems.

L-karnitinas

kreatinas

L-karnitinas yra natūrali organizme sintetinama medžiaga, kuri padeda riebiosioms rūgštims patekti į ląsteles, kur jos yra sudeginamos. Iš jų išsiskiria didelis energijos kiekis, kuris reikalingas patiriant didelius fizinius krūvius. Riebiosios rūgštys kaupiasi riebaliniame odos sluoksnyje, todėl jas pašalindami, mažiname ir savo kūno riebalus. Tai naudinga metant svorį, mažinant tam riebalų sluoksnį tam tikrose kūno vietose. L-karnitinas yra vartojamas prieš maistą, kad organizmas jį geriau pasisavintų. Pirmas dalykas, ką darote atsikėlę, išgeriate L-karnitino, tada rengiatės, ruošiatės savo dienai, tada pusryčiaujate. Dieną prieš sporto treniruotę taip pat pasistiprinate, tad L-karnitiną turėtumėte suvartoti iki pietų. Šis maisto papildas nevartojamas prieš miegą, nes organizmas bus užsiėmęs riebalų deginimu tada, kai miegosite, o tai gali sutrikdyti miegą.

Maisto papildai turi ir šalutinių poveikių, tačiau šių dviejų preparatų poveikis yra labai nežymus, nes jie padeda organizmui išskirti reikalingus natūralių medžiagų kiekius. Tai nėra kažkokie svetimkūniai ar gryna sintetika – mūsų organizmai patys juos sukūrė, mokslininkams liko tik sugalvoti, kaip juos pagaminti dirbtiniu būdu.