Turite verslą internete? Tokiu atveju būtina gana tiksliai apibrėžti auditoriją, kadangi tik jos žinojimas padės rasti ir Jums labiausiai tinkamą reklamos strategiją. Tikslinė auditorija (https://www.fad.lt/tag/tiksline-auditorija/) ir jos žinojimas pasiteisina tokiu atveju, kai nusprendžiama investuoti ir į SEO, ir Google ads, į kitas reklamos galimybes, tad rinkitės tą variantą, kuris Jums labiausiai tinka. Tiksliau tokį, kuris geriausiai tinka Jūsų verslui.
Tikslinės auditorijos apibrėžimas turi būti atliekamas ne iš akies. Taigi, reikia tartis su specialistais, kurie padės jums atlikti šį darbą ir tuo pačiu paskui džiaugtis, kad žinojimas padėti sukurti tinkamą reklamos kampaniją.
Demografiniai rodikliai
Savo pirkėjų auditorijos apibrėžimas yra neatsiejamas nuo tikslingesnio įvardijimo – kokie demografiniai rodikliai gali būti priskiriami. Kai kuriais atvejais tai yra tik vyrai, kitais – tik moterys, gali būti klasifikuojami pagal miestą, o gal Jūsų klientai gali būti visos Lietuvos gyventojai.
Kuo tiksliau demografiniai rodikliai bus apibrėžti – tuo tikresnis galite būti, kad paskui bus paprasčiau „paleisti“ reklamą, kuri turės maksimalią naudą.
Yra daug įvairių įrankių
Svarbu klientų apibrėžimo darbuose naudoti kuo daugiau skirtingų įrankių, kurie gali padėti geriau įvertinę Jūsų verslą pasiūlyti ir pačią tinkamiausią klientūrą. Geriausia yra tartis su specialistais, kurie geba įrankių pagalba apibrėžti klientūrą, kadangi jie puikiai išmano skirtingas strategijas, kurios leis geriau pažinti ir klientus. Visomis prasmėmis, o ne tik demografiniais rodikliais.
Apibrėžimas – „ne iš akies“
Apibrėžti savo klientūrą iš akies yra labai netikslus žingsnis. Kiekvienas reklamos specialistas gali pasakyti, kad anuos nebus. Žinoma, galima bandyti ir tuo pačiu kai kuriais atvejais tam tikri rodikliai bus teisingi, tačiau kai reikia tikslumo – įrankiai yra būtini, kadangi jie programuojami remiantis informacija, kuri yra gaunama iš Jūsų pardavimo platformos.
Žinodami savo verslo tikslinę auditoriją galite pasiekti kur kas daugiau. Svarbiausia – įvertinti galimybes. Taip pat ir rasti pačius geriausius savo sferos profesionalus, kurie padės jūsų verslui žingsnis po žingsnio siekti daugiau ir džiaugtis geresniais rezultatais.
Parašykite komentarą