Ekspertai apie Google AdWords: ką privalome žinoti?

Marius avataras

Google AdWordsSkirtingos reklamos formos padeda pasiekti užsibrėžtų tikslų – plėsti potencialių klientų gretas ir didinti pardavimus. Tiesa, itin didelė reklamos kanalų pasiūla verčia susimąstyti – kaip pasirinkti tikslingiausią investicinį kelią, kuris padės siekti geriausių rezultatų?

Niekam nebekyla abejonių – sparčiai populiarėjantys internetiniai reklamos kanalai nenuginčijamai užima lyderio pozicijas verslo rinkoje. Nesvarbu, ar verčiatės internetine prekyba, ar jūsų verslas vykdomas stacionariose prekybos vietose, internetinė reklama padės pasiekti verslo aukštumų. Vienas svarbiausių reklamos kanalų – Google AdWords reklama, užtikrinanti efektyviausius rezultatus. Kad suvoktumėme minėtojo kanalo naudą, visų pirma žvilgsnį kreipkime į sudėtingą Google sistemą. Atlikti tyrimai patvirtino, kad Lietuvoje minėtąja paieškos sistema naudojasi daugiau nei 85 proc. interneto vartotojų, t. y. potencialūs jūsų pirkėjai, ieškodami juos dominančios paslaugos ar prekes, visų pirma atsidaro Google langą ir į paieškos laukelį suveda juos dominančią raktinę frazę. Sistema pateikia konkrečią užklausą atitinkančius rezultatus. Šioje vietoje būtina atkreipti dėmesį į vartotojų įpročius – didžioji dalis žmonių apsiriboja pirmaisiais Google sistemos puslapiais, tai reiškia, kad jei informacija apie jūsų įmone pateikta trečiame ar tolimesniame sistemos puslapyje, greičiausiai, klientai jūsų neras. Google AdWords reklama minėtąją problemą išsprendžia akimirksniu – informacija apie jūsų paslaugas ar prekes yra pateikiama geriausioje, t. y. matomiausioje, pirmojo paieškos sistemos puslapio vietoje.

Vienas didžiausių AdWords privalumų yra patogi reklamos apmokėjimo sistema. Pirmiausia, jūs mokate tik už potencialius klientus, kurie susidomi jūsų skelbimu, t. y. paspaudžia siūlomą nuorodą ir apsilanko jūsų svetainėje. Tai reiškia, kad jums nereikia mokėti už skelbimo peržiūras, tačiau jūsų vardas matomas visiems interneto vartotojams – net ir tiems, kurie nepaspaudžia pateiktos nuorodos. Kitaip sakant, jūsų įmonės ir prekinio ženklo žinomumas didėja be jokių papildomų investicijų.

Dar vienas privalumas – tikslios statistikos generavimas. Užsakę reklamą, galėsite tyrinėti bendrąją rinką ir individualius savo svetainės duomenis, vertinti lankytojų elgesį ir užklausas. Tai vienas lengviausių būdų, leidžiančių įvertinti konkurencijos sąlygas ir ieškoti efektyviausių priemonių numatyto tikslo siekimui. Siekiantiems geriausio rezultato, visais atvejais rekomenduojama bendradarbiauti su šios srities specialistais. Netikslingai vykdoma Google AdWords reklama padidins klientų srautą, tačiau realių pardavimų rodikliai nesikeis, tuo tarpu internetinės rinkodaros profesionalai išanalizuos jūsų svetainę, siūlomas prekes ir paslaugas, padės parinkti tinkamiausius raktinius žodžius, užsakys reklamą Google kanale, vertins statistinius rodiklius ir padės priimti efektyviausius sprendimus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *