Kaip pasitikėjimas savimi įtakoja bendravimą?

vest

Pasitikėti savimi reiškia  savimi tikėti. Tikėti, aš galiu, man pavyks, aš sugebėsiu. Visų pirma, pasitikėjimas svarbus, nes atsispindi kiekviename žingsnyje: bendraujant, dirbant, mokantis, ieškant išeičių iš probleminių situacijų ir t. t. Savimi ir kitais pasitikintis asmuo ryžtingai spręs iškilusias problemas, nebijos dalintis atsakomybe su kitais. Pasitikėjimas  jį lydės ir kitose veiklose. Pavyzdžiui, mokantis važiuoti dviračiu, vairuoti automobilį ar pan. Jei nesiseka, galbūt verta apmąstyti, kodėl taip yra, pabandyti tai atlikti kitaip, nebijoti prašyti pagalbos, po truputį- praktikuotis-tuomet pavyks. Elgesys priklauso nuo situacijos, kurioje esame, su kuo bendraujame. Pasitikėjimas savimi reiškia žmogaus drąsą ir brandą rinktis tuos dalykus, elgtis taip, kaip iš tiesų norima, kuo mažiau priklausomai nuo aplinkoje esančių žmonių daromos įtakos.

Depresijos įveikimas

Psihcologinis ar psichoterapinis gydymas- pirmas pasirinkimas sergant lengva ar vidutinio lygio depresija. Sunkiai atlaikydami greitą gyvenimoo tempą ir stresą žmonės jau imasi saugoti  sveikatą, pasitelkdami natūralią mediciną ir sveiką gyvenseną. Stresui mažinti ir depresijai išgyventi rekomenduojama naudoti natūralios medicinos metodus, kurie padeda nuraminti protą, emocijas, padeda geriau jaustis, pvz., joga, meditacija, kvėpavimo praktikos, tai chi,  meno muzikos terapijos ir kt.  Nors dabar skiriami vaistai depresijai gydyti- antidepresantai, tačiau depresijos mąstai auga. Atsiranda naujų teorijų ir gydymo metodu, vyrauja nuomonė, kad reikia taikyti kompleksinį gydymą, į kurį ieina ne tik vaistai, bet ir psichologinė pagalba.

Klasikinės muzikos terapija

Klasikinės muzikos terapija, kuri kaip manoma, skatina protinę veiklą, padeda geriau susikaupti, taikoma ir ugdymo įstaigose. Klasikinė muzika turi didelę įtaką depresija sergančių žmonių savijautai. Kievieno garso atskira vibracija subtiliai veikia mūsų kūną ir skirtingus organus- šis poveikis ypač jaučiamas, kai klausomasi gyvai atliekamos muzikos.

Fizinis aktyvumas

Mažas fizinis aktyvumas toksiškai veikia ne tik mūsų nuotaiką, bet ir visą organizmą. Tokie fiziniai  užsiėmimai kaip joga, meditacija, kvėpavimo praktikos, tai chi padeda nuraminti protą ir emocijas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.