Laikrodžių pasirinkimas ir rinkos įdomybės

Marius avataras

laikrodžių pasirinkimasKiekvieno daikto pasirinkimas reikalauja dėmesio. Ši tiesa galioja kone visur. Ieškote naujų batų? O gal dairotės automobilio? Laikas naujam kompiuteriui? Domina laikrodžių pasirinkimas? Visais atvejais vadovaujamasi tam tikrais kriterijais. Tiesa, įtakos tikrai turi ir gamintojo vardas.

Prekės pavadinimas paskatina priimti sprendimą

Viešieji ryšiai, rinkodara, reklama – trys dalykai, kurie atstovauja lyg ir skirtingoms sritims, bet geriau pagalvojus tai yra itin glaudžios sferos. Kaip manote, kodėl konkreti automobilio markė siejama su sportiškumu? Kodėl koks nors telefono modelis yra prabangos ženklas? Kodėl norite apsilankyti būtent toje, o ne kitoje parduotuvėje? Dažniausiai šios sąsajos ir sprendimai neatsitiktiniai. Jie gerai pamatuoti, išgvildenti, sudėlioti.

Rinka yra tarsi du laukai. Viename – pardavėjas, o kitame – pirkėjas. Kaip pirmajam pelnyti antrojo simpatijas? Galima užduoti ir tiesmukiškesnį klausimą: kaip paskatinti patuštinti kišenę? Ne paslaptis, kad gerai žinomas pavadinimas veikia kaip sėkmės garantas. Tačiau aišku ir tai, kad nepakako kelių dienų siekiant užsitarnauti pagarbą, susiformuoti vienokį ar kitokį identitetą.

Galbūt logiškiausia tokia formulė: pastangos – kokybė – vardas? T. y. kai vartotojai pripažįsta, kad produktas vertas pinigų, tuomet gamintojas džiaugiasi didėjančiu prestižu. Ir prekės ženklas tampa vertingesnis, žinomesnis, patrauklesnis.

Prekės pavadinimas paskatina priimti sprendimą. Apsilankę parduotuvėje dažniausiai turite nusistatę gaires, ką pirksite. Laikrodžių pasirinkimas – ne išimtis. Kita vertus, būna ir taip, kad pirkėjas įsigyja daiktą be jokių išankstinių nuostatų, neteikdamas reikšmės nei produkto pavadinimui, nei kilmės šaliai ir kitiems panašiems aspektams.

Laikrodžių rinkos perlai

Nors šiandieniniame gyvenime žodžiu „perliukas“ neretai vadinami juokingi nutikimai, pokštai, kviečiame prisiminti kitą žodžio reikšmę. Juk perlai – tai prabanga, etalonas. O ką galima laikyti etalonu laikrodžių pasaulyje?

„Rolex“, „Omega“ – pora pavadinimų, kurių nereikia pristatyti ir kurie, savaime aišku, yra prabangos sinonimai. Tačiau laikrodžių rinkos perlais galima pavadinti ne tik pačius brangiausius gaminius. Ieškote 100 eurų kainų kategorijoje? Ar 1000? Ir už vieną, ir už kitą sumą rastumėte tikrai padorių, kokybiškų laikrodžių.

Laikrodžių pasirinkimas savaip žavintis. Kainos čia ir itin mažos, ir tokios, kad užuot įsigijus laikrodį pavyktų nusipirkti namą. Visgi tie, kurie tyrinėja laikrodžių rinkos tendencijas ir žino specifinių niuansų, veikiausiai nelygintų prabangos prekių kategorijai atstovaujančių laikrodžių ir būsto. Nes skirtumų žymiai daugiau nei panašumų.

Išsirenkama ne iš karto

Apie tai, kad laikrodžių pasirinkimas nėra blankus procesas, patvirtina ir pirkėjų praleidžiamas laikas parduotuvėse.

Jei kada nors esate rinkęsi rankinį aksesuarą, neabejotinai prisimenate, kad nepakako truputį pasidairyti po lentynas, reikėjo paskirti daugiau laiko. Net jei priimtiniausi pasirodė tik keli modeliai, ne taip lengva nuspręsti, kuris gi produktas verčiausias atsidurti ant riešo.

Ar vartotojai išrankūs? Taip, bet gerąja prasme, nes svarbu įsigyti tai, kas patiks ir atitiks lūkesčius, o ne šiaip pirmą pasitaikiusį daiktą, kuris gal net nevertas savo kainos.

Apsisprendimą lemia daug veiksnių ir jie labai įvairūs. Apyrankės medžiaga ir ciferblato skersmuo, datos rodymas ir laikrodžio svoris – keli pavyzdžiai, kas pirkėjams rūpi. Akivaizdu, kad konsultantai turi išmanyti nemažai, antraip pirkėjai liktų ne tik nusivylę, bet ir nesuprastų, kuris gi modelis jiems tinkamesnis.

Perkama internetu

Dar reikėtų paminėti, kad laikrodžiai vis dažniau perkami internetu. Jei ir jums patinka toks apsipirkimas, svarbu štai kas: nesusiviliokite kopijomis, nes tik originali produkcija yra sąžiningumas.

 

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *